چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو بست وی مدل 68091

از {{model.count}}

bestway 68091 pavillo 4 person tent

تعداد
نوع
6,900,000
5,800,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو بست وی مدل 68091 با بدنه ضدآب و پوش اضافی به همراه ساختار عصایی، مناسب برای استفاده در منطق سردسیر و کوهنوری به همراه سایبان و فضای اضافی برای قرار دادن لوازم

چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پاویلو بست وی مدل 68091 یک محصول ایده ال برای استفاده در طبیعت گردی و کوهنوردی می باشد که به سبب داشتن بدنه ای از جنس پلی استر شمعی می تواند یک محصول ضدآب و مقاوم در اختیارر شما قرار دهد. همچنین استفاده از میله های فایبرگلاس مقاومت محصول را در برابر وزش باد بالاتر برده است و یک چادر کمپینگ ایمن در اختیار شما قرار می دهد.

این چادر سفری دارای سایبان می باشد که می تواند یک ویژگی بسیار کاربردی در طول روز تلقی شود. همچنین به کمک این سایبان و پوش اشافی قرار داده شده برای محصول می توانید یک فضای اضافی در خارج از چادر که با عنوان های انبار و یا آشپزخانه شناخته می شود در اختیار داشته باشید تا در هنگام استفاده از محصول، فضای داخلی چادر را با لوازم اشغال نکرده و استراحت لذت بخشی را تجربه کنید. به همراه این چادر مسافرتی پاویلو میخ و طناب اتصال به زمین نیز وجود دارد که به شما در شرایط جوی نامناسب کمک بسزایی خواهد نمود.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
240 × 210 × 130 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه پلی استر برزنتی
جنس کف
پلی استر برزنتی
جنس میله ها
فایبرگلاس
وزن
۳.۸ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...