قایق بادی

کیت موتور قایق بادی اینتکس مدل 68624

از {{model.count}}

Intex inflatable boat engine kit model 68624

تعداد
نوع
1,980,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کیت موتور قایق بادی اینتکس مدل 68624 یک محصول موردنیاز و کاربردی برای کسانی می باشد که نیاز به اتصال انواع موتور به قایق بادی خود می باشد که این کیت عمل اتصال موتور قایق بادی شما را به بدنه قایق به عهده خواهد داشت.

کیت موتور قایق بادی پلاستیکی اینتکس یک محصول با کیفیت و کاربردی از برند intex می باشد که دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ضخیم و سخت استفاده شده است تا در برابر وزن بالا و همچنین فشار و ضربه های آب به خوبی دوام بیاورد. این بدنه بطور کامل ضد پوسیدگی بوده و همچنین فلزهای استفاده شده در ساخت این کیت موتور قایق بادی نیز به صورت ضدزنگ تهیه شده اند تا با خیال آسوده از این محصول استفاده نمایید. این کیت موتور قایق بادی سازگار با تمامی موتورهای برقی شرکت اینتکس و بست وی بوده و همچنین در برخی موارد به کمک اتصالات بخصوص قابلیت اتصال به موتور بنزینی قایق بادی را نیز دارا می باشد.

نحوه اتصال این محصول به قایق بسیار ساده بوده و علاوه بر این در داخل بسته بندی راهنمای نصب نیز قرار دارد که به کمک آن به راحتی می توانید محصول را نصب نموده و از آن استفاده نمایید. این کیت قایق بادی توسط شرکت اینتکس (مستر اینتکس) عرضه شده است و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش شرکت تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
43 سانتی متر
عرض
28 سانتی متر
ارتفاع
8 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک
وزن
3 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...