تشک بادی روی آب

تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل 58890

از {{model.count}}

intex 58890 floatable air mattress

تعداد
نوع
810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل بالش دار تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در انواع آب های کم عمق و آرام و عرضه شده در سه رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس

تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل بالش دار یکی از پر فروش ترین تشک بادی روی آب فانتزی تولید شده برای تفریحات روی آب سنین بزرگسال بوده که در سه رنگبندی مختلف عرضه شده است. این تشک بادی استخری اینتکس دارای ساختار بدنه متفاوت با مدل های مشابه خود بوده که یکی از این تفاوت ها در ساختار حفره ای در سطح رویه تشک می باشد. این نوع ساختار باعث می شود تا علاوه بر جلوگیری از ایجاد سطح لغزنده محلی مناسب برای قرار دادن بطری و یا ماگ و یا لولزم و وسیله های کوچک خود فراهم سازد.

قسمت مهم دیگر در این تشک بادی روی آب بزرگسال بالش بادی آن بوده که به بدنه اصلی متصل می باشد. این بالش بادی توسط دریچه باد مجزا راه اندازی شده و خود از ساختار مواج برخوردار است تا هنگام استفاده محلی راحت برای دراز کشیدن داشته باشید. این محصول در سه رنگبندی صورتی ، نارنجی و سبز و با ابعاد (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 71 سانتی متر) ساخته و تولید شده است. این ابعاد ذکر شده شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده از همین رو در صورت تخلیه باد ابعاد جمع شده بسیار کمتر خواهد بود تا به راحتی در سفر های مختلف قابل حمل باشد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال بدنه تحمل وزن آن به 120 کیلوگرم می رسد. این مقدار تحمل وزن خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده افراد سنگین وزن راحت تر کرده است.

جنس بدنه و متریال در نظر گرفته شده برای این تشک بادی داخل استخر بالش دار از پلاستیک PVC وینیل بوده که برای سطح زیر از PVC رنگی و برای سطح رویه نیز از PVC شفاف استفاده شده است تا شکل زیبایی به این کالا بدهد. این نوع متریال رایج ترین جنس بدنه استفاده شده در انواع تشک بادی روی آب بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. همچنین داشتن انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در اندازه های کوچکتر و قابلیت تعمیر و توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و استفاده مجدد از آن از دیگر ویژگی های نوع جنس بدنه به کار برده شده در این کالا می باشد.

برای باد زدن به این تشک روی آب می بایست از انواع پمپ باد محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده استفاده کنید. برایاین محصول پمپ باد کوچک دستی نیز می تواند با صرف هزینه ای کمتر پاسخگو باشد. جهت خرید تشک بادی داخل استخر بالش دار اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج و حفره ای
دارای بالش بادی متصل به بدنه
دارای سه رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...