میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز تاشو 6 نفره آلومینیومی با صندلی 4 نفره پرستیژ مدل PB-4

از {{model.count}}

prestige 4 person folding chair with 6 preson table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
6,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز تاشو 6 نفره آلومینیومی با صندلی 4 نفره پرستیژ مدل PB-4، از سری ست میز صندلی تاشو کمپینگ ایرانی با کیفیت ساخت بالا محسوب شده که دارای دو مدل صندلی با پارچه های ساده و طرح دار به همراه بزرگترین میز تاشو می باشد. این محصول بهترین گزینه برای سفر های کوتاه و طولانی مدت محسوب شده و از طرفی از میز بزرگی جهت میل کردن غذا، بازی و تفریحات و ... برخوردار می باشد.

میز تاشو 6 نفره آلومینیومی با صندلی 4 نفره پرستیژ مدل PB-4، بهترین و با کیفیت ترین ست میز صندلی تاشو تولید شده توسط برند ایرانی پرستیژ بوده که توسط فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه می شود. این محصول در قسمت صندلی ها دارای دو مدل ساده و طرح دار بوده و به دلیل رنگبندی مختلف بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. در ادامه به معرفی صندلی ها و میز این محصول خواهیم پرداخت.

  • صندلی تاشو پرستیژ:

صندلی تاشو مسافرتی پرستیژ شامل دو مدل ساده و طرح دار بوده که از نظر ابعاد، تحمل وزن، شکل ظاهری و همچنین متریال استفاده شده یکسان می باشد اما تنها تفاوت میان آنها در داشتن پارچه ساده و پارچه طرح دار می باشد. در مدل های ساده رنگبندی های مختلفی وجود داشته و به همین ترتیب در مدل های طرح دار نیز شاهد طرح های مختلفی همچون ارتشی، کامپیوتری و طرح استتار می باشیم.

این نوع صندلی ها قابلیت جمع شدن به صورت استوانه ای داشته و از جک های فنر دار در دو پایه جلویی برخوردار می باشد تا علاوه بر راحتی بیشتر موجب تحمل وزن بیشتر شود. پارچه استفاده شده در این صندلی ها از نوع لایکو دو لایه بوده که بین این پارچه از یک لایه الیاف استفاده شده است تا نرمی خاصی را ایجاد کند. این پارچه روی فریم و پایه های فلزی ضد زنگ و مقاوم پیاده سازی شده است.

از ویژگی های دیگر صندلی تاشو استوانه ای پرستیژ می توان به داشتن یک جیب متحرک برای قرار دادن لوازم مختلف و داشتن یک محفظه توری مخصوص بطری های کوچک اشاره کرد. برای حمل و جا به جایی راحت تر آنها یک ساک حمل با بند قفل دار و دستگیره برای جا به جایی ساده تر در نظر گرفته شده است.

  • میز تاشو آلومینیومی پرستیژ:

میز تاشو آلومینیومی تولید شده توسط برند پرستیژ، بهترین  و با کیفیت ترین میز تاشو سفری تولید شده در ایران بوده که دارای مدل 4 نفره نیز می باشد. مدل 6 نفره طراحی بدنه مستطیلی داشته و به دلیل جدا بودن صفحه رویه با پایه ها به سادگی نصب و جمع می شود. صفحه رویی شامل مجموعه ای از بلوک های آلومینیومی روکش دار ضد زنگ بوده که به صورت آکاردئونی به یکدیگر متصل می باشند. این قسمت از میز در نهایت توسط فریم های فلزی مجزا به پایه تاشو متصل می شود. همراه این میز همچون صندلی ها یک ساک حمل برزنتی ضخیم دستگیره دار و زیپ دار برای حمل راحت قرار داده شده است.

جهت خرید ست میز صندلی تاشو 4 نفره پرستیژ با میز بزرگ آلومینیومی می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی و حتی به روش حضوری اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول با رنگ مورد نظر از نمایندگی اینتکس کنید.

ابعاد صندلی‌ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز آلومینیومی‌‌‌‌‌‌ 6 نفره
115 × 70 × 70 سانتی متر
وزن ست صندلی ساده + میز آلومینیومی‌‌‌‌‌‌ 6 نفره
23.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز آلومینیومی‌‌‌‌‌‌ 6 نفره
23.2 کیلوگرم
تحمل وزن صندلی ها
120 کیلوگرم
جنس بدنه صندلی‌ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس پایه صندلی‌ها
فلز روکش دار ضد زنگ
جنس میز آلومینیومی‌‌‌‌‌‌ 6 نفره
آلومینیوم روکش دار ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی به صورت استوانه ای
جیب و محفظه بطری برای صندلی‌ها
دارای اهرم ضد لغزش برای می‌‌‌‌‌‌ز و صندلی
طرح و رنگبندی مختلف برای صندلی‌ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی
کمجا و مناسب برای کمپینگ
میز با ساختار آکادئونی به همراه پایه‌های بسیار مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...