میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی Prestige طرح ساده

از {{model.count}}

prestige foldable camping chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
880,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی Prestige طرح ساده دارای رنگبندی، کیف حمل و نشیمنگاه فوم دار، صندلی مسافرتی تاشو پرستیژ ساخت ایران بوده و دارای کیفیت ساخت بالا، مناسب برای استفاده در کمپینگ و آفرود برای خرید صندلی مسافرتی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید.

صندلی تاشو مسافرتی پرستیژ یکی از بهترین صندلی مسافرتی های موجود در بازار می باشد. این محصول ساخت ایران بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده که مناسب برای استفاده در سفر، کمپینگ و آفرود می باشد، جنس رویه ی این صندلی مسافرتی تاشو در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه از پارچه دولایه با الیاف ضخیم لایکو ساخته شده است که نرمی خاصی را در زمان استفاده برای شما به ارمغان می آورد. پایه های این صندلی از آلومینیوم سبک ساخته شده که مقاومت بالایی را ارائه میدهد و توسط بست های پلاستیکی مقاوم به یک دیگر متصل شده اند که همه  این بست ها در صورت بروز مشکل قابل تعویض و تعمیر هستند. با توجه به رویه و پایه این محصول، تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم دارد.

بر روی دسته این صندلی یک عدد جای لیوانی توری قرار داده شده است که می توانید لیوان و بطری نوشیندنی خود را در این مکان قرار دهید. جیب کناری، در کنار صندلی قرار گرفته شده است که کارایی بسیار زیادی دارد. ابعاد صندلی در صورت بسته بندی برابر با 85 سانتی متر به طول و 20 سانتی متر به قطر می باشد. به راحتی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید و حمل آن توسط کیف تک دوشی بند دار صورت میگیرد. در حالت باز این صندلی ابعادی برابر با 50 سانتی متر ارتفاع از زمین تا نشیمنگاه، 50 سانتی متر طول دسته و 50 سانتی متر عرض صندلی که ابعادی مناسب برای صندلی تاشو مسافرتی می باشد. برای خرید صندلی تاشو مسافرتی پرستیز میتوانید از مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام به خرید کنید.

طول
50 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه دولایه ضخیم لایکو با الیاف
جنس فریم
آلومینیوم
وزن
3.7 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
80 × 20 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای جیب متصل شده
دارای جا لیوانی
دارای رنگبندی
مهسارسولی
106 روز پیش

چرا رنگ نارنجی موجود ندارین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...