جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته بادی اینتکس مدل 28462

از {{model.count}}

intex 28462 6 person pure spa

تعداد
نوع
121,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته بادی اینتکس مدل 6 نفره یکی از جدید ترین جکوزی بادی قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که با طراحی 8 ضلعی تولید می شود. این محصول دارای دستگاه حباب ساز، پمپ تصفیه، گرم کن آب و همچنین پمپ باد برای راه اندازی سریع بوده از همین رو جایگزین سبک و مقرون به صرفه برای احداث جکوزی بتنی خواهد بود.

جکوزی پیش ساخته بادی اینتکس مدل 6 نفره یکی از بزرگترین جکوزی پرتابل و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از طراحی بدنه 8 ضلعی برخوردار می باشد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و تولید سال 2023 اینتکس محسوب می شود. با توجه به اینکه هزینه احداث جکوزی بتنی بالاتر از مدل بادی و پیش ساخته بوده، شرکت اینتکس اقدام به تولید جکوزی با قابلیت حمل، وزن سبک تر به همراه لوازم و امکانات اصلی برای جکوزی کرده تا با هزینه ای مقرون به صرفه تر این محصول را جهت تفریحات آبی و آب درمانی تهیه کنید.

همراه این جکوزی بادی روی زمین یک دستگاه اصلی قرار داده شده که داخل این کاور مقاوم و ضد آب یک دستگاه حباب ساز با قدرت 800 وات، یک پمپ تصفیه فیلتری، یک گرم کن آب با قدرت 220 وات و یک پمپ باد قرار داده شده که همگی توسط صفحه کنترل دستی و یا توسط اپلیکیشن قابل نصب در گوشی های موبایل قابل کنترل خواهد بود. ابعاد جکوزی پیش ساخته خانگی بزرگسال برابر با (قطر: 201 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 1098 لیتر آب در خود جای دهد. داخل بدنه 140 حفره مخصوص حباب ساز آب تعبیه شده و آب این محصول توسط گرم کن بین 10 الی 40 درجه سانتی گراد قابل گرم شدن خواهد بود.

جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که متریالی بزنتی ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. برای فضای داخل دیواره های بادشو از ساختار فایبرتک استفاده شده تا مقاومت این قسمت از بدنه را جهت تکیه دادن افزایش دهد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن زیرانداز و درپوش مخصوص جهت حفاظت از قسمت کف و آب درون بدنه اشاره نمود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 80 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته بادی اینتکس کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
201 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
وزن
80 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
1098 لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...