شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا استخری کودک اینتکس مدل 58221

از {{model.count}}

intex 58221 baby swimming ring

مدل
مدل را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
302,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا استخری کودک اینتکس در سه طرح مختلف تمساح، شیر و توکان از جدید ترین طرح از شناور بادی حلقه ای عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای کودکان بین سنین 3 تا 6 سال می باشد. این محصول دارای طرح و رنگ های جذاب و کودک پسندانه ای بوده و دارای متریال با کیفیتی می باشد از همین رو بهترین گزینه برای تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق بخصوص در فضای باز خواهد بود.

حلقه شنا استخری کودک در سه طرح مختلف یکی از جدید ترین و جذاب ترین شناور بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای کودکان 3 الی 6 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه بادی استخری کودک در سه طرح تمساح، شیر و توکان تولید شده که هر کدام از رنگ و طراحی متفاوتی برخوردار هستند. جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل بوده که نوعی متریال سبک، منعطف و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب است. متریالی که در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن بوده و از قابلیت تعمیر بهره مند است.

ابعاد مدل تمساح برابر (طول: 71 سانتی متر، عرض: 56 سانتی متر)، ابعاد مدل شیر معادل (طول: 72 سانتی متر، عرض: 66 سانتی متر) و ابعاد توکان نیز برابر با (طول: 89 سانتی متر، عرض: 56 سانتی متر) می باشد. هر سه مدل تحمل وزن 25 کیلوگرمی داشته که بسته به آناتومی بدن کودکان بین سنین 3 تا 6 سال قابل استفاده خواهد بود. همچنین وزن 300 گرمی هر کدام از این شناور ها موجب شده تا به راحتی حمل شود. برای خرید حلقه شنا استخری اینتکس در سه طرح مختلف کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
71 سانتی متر
عرض
56 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
300 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدحساسیت
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...