استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 2.2 متری اینتکس مدل 28270

از {{model.count}}

intex 28270 frame pool

تعداد
نوع
7,370,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس با طول 2.2 متری کوچکترین مدل از خانواده استخر فریمی آبی رنگ عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف کودکان و همچنین برای آفتاب گرفتن بزرگسالان در آب عرضه شده و به راحتی به دو روش روکار و توکار قابل احداث و راه اندازی می باشد.

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس با طول 2.2 متر یکی از کوچکترین استخر آماده تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر پیش ساخته سبک مانند مدل های بزرگتر خود بدنه ای تشکیل شده از یک محفظه نگهدارنده آب و چند فریم برای نصب بوده که با توجه به ابعاد کوچک و داشتن دفترچه راهنما احداث استخر پیش ساخته 2 متری را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است. این محصول روی بدنه خود دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف داشته تا کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. طراحی فضای داخلی نیز به صورت کاشی شکل بوده تا هنگام پر کردن از آب جلوه زیبایی به استخر بدهد.

جنس بدنه اصلی از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی یا همان فایبرتک بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر با دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال دارای انعطاف پذیری بالا در کنار ضخامت خوب خود بوده از همین رو در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. در واقع راه اندازی هر نوع استخر فریمی نیاز به فریم ها و پایه های مخصوص خود خواهد بود. فریم هایی کاملا ضد زنگ که با وجود وزن سبک خود از تحمل وزن بالایی بهره مند خواهد بود.

ابعاد استخر پیش ساخته ارزان اینتکس برابر با (طول: 220 سانتی متر ، عرض: 150 سانتی متر ، ارتفاع: 60 سانتی متر) بوده که امکان استفاده تمامی سنین را برای مصرف کنندگان خود فراهم می سازد. همچنین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید استخر را 50 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب این محصول به 1662 لیتر رسیده که در کوتاه ترین قابل پر و خالی شدن خواهد بود. جهت خرید استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی این کالا را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و سپس درب منزل تحویل بگیرید.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس از سری استخر پیش ساخته ساده و عمق کم تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان، ریلکس کردن آب و آب درمانی سنین بزرگسال عرضه شده است. این دسته از استخر پیش ساخته آماده اینتکس در 4 سایز مختلف تولید شده این مدل 2.2 متری کوچکترین استخر فریمی آبی رنگ محسوب می شود. محصولی که استقبال زیادی از آن برای استفاده در فضای باز و بسته منازل شخصی و حتی مهد کودک ها شده زیرا علاوه بر کیفیت ساخت بالای خود، امکان راه اندازی و جمع شدن سریع و بدون دردسر را به همراه خواهد داشت. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید جامع تری برای مصرف کنندگان باشد...

استخر پیش ساخته اینتکس

طراحی و ساختار استخر پیش ساخته

همانطور که در تصاویر این محصول قابل مشاهده بوده طراحی ظاهری به صورت مستطیلی بوده و در کل شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده می باشد بنابراین نصب این استخر پیش ساخته با توجه به ابعاد کوچکتر خود نسبت به سایز های بسیار بزرگتر راحت تر خواهد بود. البته همراه این محصول یک پکیج آموزشی قرار داده شده تا خود نیز اقدام به نصب و صرفه جویی در هزینه نصب داشته باشید. از ویژگی های مهم در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی جهت نصب انواع پمپ تصفیه و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد.

استخر پیش ساخته فریمی

روش نصب استخر پیش ساخته

جنس و متریال استخر پیش ساخته

بدنه اصلی تولید شده از متریال PVC با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب نیز مقاوم بوده تا خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. خصوصیت های مهم این متریال داشتن انعطاف بالا و وزن سبک بوده تا هنگام حمل حجم بسیار کمی به خود بگیرد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و در برابر فرسودگی مقاومت بالایی خواهد داشت به همین دلیل طول عمر آن بسیار بالا خواهد بود.

جنس بدنه استخر پیش ساخته

جنس میله های استخر پیش ساخته

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

همانطور که اشاره کردیم، استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کوچکترین سایز تولید شده در میان استخر های آماده آبی رنگ این برند بوده که از ابعاد راه اندازی شده (طول: 220 سانتی متر، عرض: 150 سانتی متر، ارتفاع: 60 سانتی متر) بهره می برد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی فریم بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 50 سانتی متر در نظر می گیرند. با توجه به این ابعاد، ظرفیت آب استخر 1662 لیتر تا ظرفیتی مناسب برای تفریحات آبی و ریلکس کردن آب فراهم سازد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 14.5 کیلوگرم عرضه می شود.

بسته بندی استخر پیش ساخته

در پایان...

استخر پیش ساخته ارزان آبی اینتکس یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته پایه دار این شرکت بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به سادگی راه اندازی و نصب شده و حتی امکان احداث به صورت توکار را نیز خواهید داشت. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
220 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
عمق
50 سانتی متر
ظرفیت
1662 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
14.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...