تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی ماشین پژو 206 مدل 6080

از {{model.count}}

6080 peugeot 206 car air mattress

تعداد
نوع
1,350,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین برای پژو 206 از پر فروش ترین تشک بادی صندلی عقب خودرو در ایران مناسب برای مدل های هاچ بک و صندوق دار در رنگبندی مختلف عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس. تشک بادی پژو 206 قابلیت استفاده در فضای بیرون خودرو را نیز داشته و برای راه اندازی آن می توانید از پمپ باد فندکی همراه خود استفاده کنید. همچنین دو عدد بالش بادی و یک ساک حمل نیز در کنار این کالا قرار داده شده است.

تشک بادی ماشین پژو 206 از پر فروش ترین تشک بادی صندلی عقب خودرو برای خانواده خودرو 206 بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این تشک ماشین ظرفیت دو نفره داشته و با توجه به نوع طراحی خود فضای خالی صندلی عقب را پر کرده و حالتی یکسان فراهم می سازد از همین رو می تواند محلی برای نشستن راحت و دراز کشیدن ایجاد کند. بدنه اصلی از دو قسمت یعنی پایه ها و تشک رویه و توسط دو دریچه مجزا باد شده و راه اندازی می شود از همین رو امکان جدا کردن قسمت رویه و استفاده در خارج از فضای خودرو فراهم خواهد بود. این کالا ابعاد راه اندازی شده (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) داشته و از طرفی می تواند تا مقدار 300 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند.

تشک ماشین پژو 206 هم برای مدل های هاچ بک و هم برای مدل های صندوق دار قابل استفاده می باشد. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است تا در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. این متریال به راحتی قابل شستشو بوده و دارای قابلیت تعمیر خواهد بود. همراه این کالا یک پمپ باد فندکی با قابلیت مکش باد، دو عدد بالش بادی مجزا و یک ساک حمل قرار داده شده تا نیازی به تهیه مجزای این لوازم جانبی مهم نباشد. برای خرید تشک بادی ماشین پژو 206 کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی و حتی به روش حضوری ثبت کنید.


تشک بادی ماشین یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در صندلی عقب انواع خودرو ها بوده تا محلی راحت و یکدست برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد کند. از این محصول معمولا برای سفر های طولانی مدت با خودروی شخصی و یا برای خواب کودکان در صندلی عقب استفاده می شود. تشک ماشین پژو 206 یکی از مدل های عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که علاوه بر این خودرو می تواند برای مدل های مشابه که از اتاقک های تقریبا یک اندازه برخوردار بوده استفاده شود. چند مدل مختلف از این نوع تشک بادی خودرو تولید شده که مدل عرضه شده توسط فروشگاه مستر اینتکس در میان با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین آنها قرار گرفته است. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت...

تشک ماشین عقب خودرو

طراحی و ساختار بدنه تشک ماشین

تشک بادی صندلی عقب خودرو بر خلاف بسیاری از انواع تشک بادی تولید شده تفاوت های خاصی از نظر طراحی و ساختار بدنه دارد. این محصول متشکل از دو قسمت تشک رویه و پایه بادشو بوده از همین رو امکان راه اندازی جداگانه و استفاده در خودرو و یا خارج از فضای داخلی خودرو را فراهم خواهد ساخت. تشک رویه دارای سطح مواج و موازی شکل بوده که در زمان استفاده باعث جذب بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد. علاوه بر این یک قسمت کوچکی از تشک خودرو به صورت بادشو ساخته شده تا فضای خالی کنسول وسط را پر کند.

جنس و متریال تشک ماشین

جنس بدنه تشک ماشین پژو 206 از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش وینیل و جیر بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. این متریال با وجود داشتن ضخامت استاندارد از انعطاف بالایی نیز برخوردار بوده تا در ابعاد کوچکتری جمع شود. با توجه به در نظر گرفتن ساک حمل برای این محصول، امکان حمل آن راحت تر شده و نیازی به حمل جعبه بسته بندی نخواهد بود. از ویژگی های دیگر این متریال می توان به استفاده از روکش جیر برای سطح رویه جهت ایجاد فضایی نرم و راحت برای خواب و همچنین قابلیت تعمیر و استفاده مجدد اشاره کرد. دقت داشته باشید که از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید تا طول عمر این محصول برای مصرف کنندگان بیشتر باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک ماشین

ابعاد باد شده تشک بادی خودرو ارزان برابر با (طول: 130 سانتی متر، عرض: 90 سانتی متر، ارتفاع: 45 سانتی متر) بوده و تا مقدار 300 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. ارتفاع ذکر شده از قسمت رویه تا قسمت پایین پایه بادشو بوده از همین رو ارتفاع خود تشک چیزی حدود 0 الی 15 سانتی متر خواهد بود. این محصول به همراه خود یک جفت بالش بادی مجزا جهت راحتی بیشتر در زمان استفاده و یک پمپ باد فندکی دو کاره داشته که هم عمل پمپاژ و هم عمل مکش باد را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

تشک صندلی عقب بادی

در پایان...

تشک بادی ماشین پژو 206 یکی از پر فروش ترین تشک بادی خودرو عرضه شده بوده که دارای سه رنگبندی مختلف کرم، طوسی و مشکی بوده که در یک پکیج با وزن بسته بندی 4 کیلوگرمی تولید شده است. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در سواری های خانواده پژو 206 و همچنین مدل های مشابه بوده که با توجه به قیمت مناسب و کاربرد بالای خود بهترین گزینه برای استفاده در سفر های طولانی مدت با خودروی شخصی خواهد بود. جهت خرید تشک بادی ماشین پژو 206 می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد فندکی دو کاره
دارای دو عدد بالش بادی مجزا
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...