تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل خودرو بی ام و 730

از {{model.count}}

BMW 730 car air mattress

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل خودرو بی ام و 730، یکی از جدید ترین تشک ماشین بادشو برای انواع خودرو سدان بی ام و بوده که در مدل های مشابه نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای تنوع رنگی و دوام بسیار بالا بوده و از طرفی می تواند فضایی نرم و راحت را برای استراحت های طولانی مدت و خواب در فضای صندلی عقب فراهم سازد. این محصول یکی از با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار می باشد.

تشک بادی داخل خودرو برای بی ام و 730، از دسته تشک بادی قابل حمل برای استفاده در مسافرت های طولانی مدت توسط خودرو شخصی بوده که فضایی راحت برای خواب در خودرو و حتی فضای بیرونی خودرو فراهم می سازد. این محصول تولید شده از متریال و جنس بدنه PVC با دوام و دو لایه بوده که از روکش جیر برای سطح رویه و از روکش وینیل نیز برای دیواره های بیرونی و کف استفاده شده است تا در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالا در حالت جمع شده ابعاد کوچکی را به خود گرفته از همین رو به سادگی قابل حمل خواهد بود. جنس بدنه ای که در صورت حتی آسیب دیدن نیز به سادگی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

این تشک بادی ماشین BMW به دلیل داشتن پمپ باد فندکی به سادگی و در کوتاه ترین زمان قابل راه اندازی خواهد کرد. در قسمت کف این پمپ باد یک دریچه هوای دیگر برای تخلیه باد و وکیوم کردن تعبیه شده است از همین رو پمپ باد دوکاره شناخته می شود. طراحی پایه بادشو در این محصول به صورت دو تکه بوده و هر قسمت توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. در نهایت تشک بادشو رویه برای یکسان سازی سطح صندلی عقب باد شده و مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت رویه به صورت مواج طراحی شده تا در کنار داشتن دو عدد بالش بادی کوچک مجزا فضایی راحت برای خواب ایجاد کند. برای خرید تشک بادی داخل ماشین بی ام و 730 می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
ساختار پایه بادشو دو تکه
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...