شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

دروازه بادی واترپلو اینتکس مدل 58507

از {{model.count}}

intex 58507 inflatable pool goal

تعداد
نوع
1,045,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

دروازه بادی اینتکس یکی از مهیج ترین شناور بادی کودکان برای تفریحات توپی داخل استخر و روی زمین به همراه یک توپ بادشو همراه. فروش دروازه بادی شناور اینتکس در فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس

دروازه بادی واترپلو و فوتبال اینتکس یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی تفریحی برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که برای استفاده روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها جهت ورزش واترپلو و همچنین استفاده روی زمین جهت بازی فوتبال عرضه شده است. این محصول دقیقا مانند یک دروازه فوتبال و واترپلو طراحی و ساخته شده و از تیرک های بادی و بدنه توری برخوردار می باشد تا هنگام وارد شدن توپ داخل دروازه راهی به بیرون نداشته باشد. همراه این کالا یک توپ باد شو سفید رنگ نیز با شماره 4 قرار داده شده که توپی سبک و مناسب برای تفریحات آبی محسوب می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این دروازه بادی شناور می توان به دو کیسه متصل به بدنه خود اشاره کرد. زمانی که از این دروازه بادی روی زمین جهت بازی فوتبال استفاده نمی کنید نیازی به این کیسه ها نخواهد بود اما در صورت استفاده از این محصول روی آن می بایست هر دو کیسه را از اشیای سنگین مانند سنگ (به اندازه کافی) پر کرده تا دروازه نیز در محل مشخص شده ثبات بگیرد در غیر اینصورت روی آب شناور و در حال حرکت خواهد بود.

دروازه بادی شناور اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی سبک اما با مقاومت بالا در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب می باشد. این متریال به دلیل انعطاف پذیری بالای خود به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر جمع شده از همین رو حمل آن در مسافرت ها اشغال فضای بسیار کمی را خواهد داشت. این محصول دارای ابعاد (طول: 124 سانتی متر ، عرض: 84 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و در یک پکیج با وزن 1.9 کیلوگرم بسته بندی و عرضه می شود. جهت خرید دروازه بادی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
124 سانتی متر
عرض
84 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
وزن
1.9 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دو کیسه متصل به بدنه برای تعادل روی آب
دارای یک توپ باد شو شماره 4
قابل استفاده روی آب و روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...