سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی پارچه نانو 4 رنگ همسفر

از {{model.count}}

HS-26 Hamsafar sunshade

تعداد
نوع
1,490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی پارچه نانو 4 رنگ همسفر، مدلی دیگر از بهترین سایه بان میز صندلی تاشو مسافرتی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس از شرکت ایرانی همسفر بوده که از قابلیت نصب و جمع شدن به صورت چتری برخوردار است. این محصول در طیف رنگی جذابی تولید شده و در برابر بارش باران نیز مقاوم می باشد.

سایه بان مسافرتی پارچه نانو 4 رنگ همسفر مدلی دیگر از سری سایبان نانو سفری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های کمپینگ و طبیعت گردی و حتی استفاده در فضای باز منازل شخصی تولید شده است. این محصول که در میان مدل های مشابه خود بهترین متریال پارچه را داشته به صورت طیفی از رنگ های شاد تولید شده تا در کنار مدل های تک رنگ خود بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش دهد. این محصول ساختار چتری داشته به همین جهت امکان نصب و جمع شدن در کوتاه ترین زمان را خواهد داشت.

قطر این محصول برابر با 2 متر بوده و ارتفاع آن نیز به دلیل داشتن قابلیت رگلاج بین 110 الی 200 سانتی متر متغیر خواهد بود. با توجه به قابلیت جدا شدن پایه ها و جمع شدن به صورت چتری، ابعاد جمع شده به 12.5 در 110 سانتی متر رسیده و با توجه به وزن 5 کیلوگرمی خود توسط ساک حمل مخصوص به راحتی قابل حمل خواهد بود. همانطور که اشاره کردیم متریال بدنه اصلی سایه بان میز صندلی تاشو همسفر از پارچه نانو ضد آب شده بوده که نه تنها در برابر بارش باران بلکه در برابر نور و اشعه آفتاب نیز مقاوم خواهد بود.

ین پارچه توسط مسوار های 100 و 40 سانتی متری شکل گرفته و در نهایت به پایه اصلی متصل شده اند. مسوار و پایه های این سایه بان از جنس آهن و گالوانیزه تولید شده که علاوه بر داشتن وزن مناسب کاملا ضد زنگ می باشند. پایه تعبیه شده برای این سایه بان جهت قرار گیری روی زمین نیز خود از 4 مسوار تاشو برخوردار بوده تا امکان استفاده از این سایه بان به صورت مجزا را داشته باشد. جهت خرید اینترنتی و یا تلفنی سایه بان مسافرتی پارچه نانو همسفر می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را تکمیل کنید.

قطر
۲۰۰ سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
جنس رویه
پارچه نانو
جنس فریم
آهن ضدزنگ
وزن
۵ کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
12.5 در 110 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضدآب
دارای پایه
قابل اتصال به میز و صندلی
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...