لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته روکار اینتکس مدل 28037

از {{model.count}}

intex 28037 portable pools solar cover

تعداد
نوع
1,265,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته روکار اینتکس مناسب برای انواع استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 4 در 2 متر، از پر استفاده ترین لوازم جانبی انواع استخر آماده و پرتابل محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای محافظت از آب در زمان عدم استفاده از استخر بوده و در کاهش تبخیر آب در برابر نور آفتاب نیز موثر خواهد بود.

روکش استخر پیش ساخته روکار اینتکس مناسب برای انواع استخر فریمی مستطیلی با ابعاد 4 در 2 متر، از مهمترین لوازم جانبی برای انواع استخر های آماده محسوب شده که جهت حفظ آب استخر در برابر نفوذ هر گونه آلودگی و زباله مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش استخر به خوبی از قسمت فریم ها، درب استخر را پوشش داده تا در نهایت آب درون استخر شما پاکیزه بماند. این محصول موجب کاهش تبخیر بالای آب نیز شده بنابراین در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد داشت.

تمامی استخر هایی که دارای ابعاد 4 در 2 متر و در برند های مختلف تولید شده می توانند از این روکش استفاده کنند. این درپوش استخر فریمی اینتکس از جنس پلاستیک PVC بسیار مقاوم ساخته شده و خاصیت کشسانی دارد. این متریال وزنی برابر با 2.6 کیلوگرم داشته و در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. گفتنی است که این روکش استخر اینتکس قابلیت شستشو آسان را نیز خواهد داشت. برای خرید روکش استخر پیش ساخته روکار اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت حضوری و یا تلفنی ثبت کنید.

وزن
۲.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۴ درجه
جلوگیری از ورود حشرات و زباله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...