استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28120

از {{model.count}}

intex 28120 easyset pool

تعداد
نوع
5,225,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست 3 متری با ارتفاع 76 سانتی متر به عنوان استخر پیش ساخته اتوماتیک برای استفاده در فضای باز و فضای بسته. خرید استخر ایزی ست پیش ساخته با ضمانت درنمایندگی اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس یکی از پر فروش ترین و متفاوت ترین استخر پیش ساخته آماده تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با ابعاد (قطر: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این استخر در دو مدل با پمپ و بدون پمچ تصفیه عرضه شده که تنها از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. استخری که با وجود داشتن ارتفاع 76 سانتی متری امکان پر کردن آب تا لبه استخر فراهم نبوده از همین رو عمق مفید آن به 58 سانتی متر می رسد بنابراین ظرفیت آب 3853 لیتری را فراهم ساخته است. این مقدار ظرفیت آب برای تفریحات آبی بسیار مناسب بوده و حتی می توان توسط این استخر اقدام به پرورش ماهی های کوچک کرد. 

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل بوده که دارای ساختار سه لایه می باشد تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این نوع متریال در تمامی مدل های استخر ایزی ست به کار برده شده زیرا دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد به همین دلیل حمل و جا به جایی آن توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. البته به دلیل بادشو بودن قسمت لبه استخر از PVC تک لایه استفاده شده تا وزن کمتری به خود بگیرد.

برای راه اندازی استخر ایزی ست کافیست ابتدا قسمت لبه را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این روش راه اندازی به روش اتوماتیک معروف بوده از همین رو نیازی به هیچ نوع فریم و پایه ای نخواهد داشت. از ویژگی های پر کاربرد این محصول می توان به داشتن دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی به منظور متصل کردن انواع پمپ تصفیه آب و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره نمود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس قطر 3 متری کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن برای شما ارسال شود.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28120، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استخر ایزی ست در واقع متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند های اینتکس و بست وی بوده که دارای وزن سبک تر، حجم کمتر، قیمت مناسب تر و حمل و نقل راحت تر نسبت به انواع استخر پیش ساخته فریمی می باشد از همین رو گزینه بسیار خوبی برای تفریحات آبی تابستانی محسوب می شود. گرچه این نوع استخر ها نیز دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی بوده به همین جهت بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر این محصول خواهیم پرداخت تا قبل از خرید استخر ایزی ست، راهنمای مناسبی برای شما باشد.

استخر پیش ساخته ارزان

طراحی و ساخت استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته خودکار اینتکس از طراحی ظاهری گرد برخوردار بوده که در تمامی سایز های دیگر نیز مشاهده می شود. بدنه ای که از قسمت نگهدارنده آب و لبه بادشو تشکیل شده بنابراین برای نصب آن نیازی به استفاده از هیچ نوع فریم و پایه نخواهد بود. جهت احداث استخر پیش ساخته ایزی ست تنها کافیست لبه باد شونده را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. این نوع روش راه اندازی که به روش اتوماتیک نیز در میان این استخر ها معروف بوده، باعث شده تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند.
تصور خریداران و مصرف کنندگان از این نوع استخر در نداشتن استحکام بوده اما نوع ساختار بدنه با وجود اینکه از هیچ فریم و پایه ای استفاده نمی کند بسیار مستحکم می باشد به گونه ای که وزن ناشی از فشار آب و افراد درون خود را به سادگی تحمل خواهد کرد. لازم به ذکر است که 2 دریچه آب روی بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه نیز در قسمت کف به کار برده شده است.

روش نصب استخر ایزی ست

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر ایزی ست ویلا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این بدنه با وجود ضخامت و مقاومت بالا از انعطاف بسیار مناسبی نیز بهره برده تا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم سازد. قسمت لبه استخر نیز همچون بدنه از نوع PVC وینیل اما با ضخامت کمتر بوده تا به سادگی باد شود. جنس بدنه این استخر در صورت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب هنگام استفاده آسیبی نخواهد دید اما برای طولانی مدت بهتر است از یک سایه بان برای آن استفاده کنید. گفتنی است که این متریال قابلیت تعمیر نیز داشته بنابراین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه توسط تعمیر کاران محصولات بادی فروشگاه مستر اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

جنس بدنه استخر ایزی ست

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست قابل حمل اینتکس برابر با (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که برای استفاده سنین کودکان و نوجوانان جهت تفریحات آبی و برای سنین بزرگسال جهت ریلکس کردن در آب مناسب خواهد بود. ارتفاع 76 سانتی متر تا قسمت لبه بادشو بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 58 سانتی متر در نظر گرفته اند که با این حساب ظرفیت آب 3853 لیتر خواهد داشت. این مقدار ظرفیت آب در صورت داشتن فشار آب مناسب در بازه زمانی کوتاهی پر خواهد شد. استخر پیش ساخته اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 9.1 کیلوگرمی عرضه می شود تا به سادگی توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل باشد.


سوالات متداول

  • بهترین روش برای تخلیه استخر از آب چیست؟

برای تخلیه ایمن تر استخر ایزی ست اینتکس بهتر است ابتدا از دریچه های آب و تخلیه استخر کمک گرفته و پس از تخلیه حداکثری آب بدنه اقدام به خالی کردن باد قسمت لبه کنید.

  • در صورت آسیب دیدن استخر ایزی ست چگونه قابل تعمیر خواهد بود؟

برای این کار بهتر است استخر آسیب دیده خود به تعمیرکاران فروشگاه مستر اینتکس بسپارید تا استخر شما را با اطمینان بالا و با ضمانت ترمیم کنند در غیر اینصورت می توانید با تهیه چسب تعمیرات مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس خود نیز اقدام به تعمیر محصول آسیب دیده خود کنید.

  • آیا امکان نصب پمپ تصفیه قوی تر به این استخر ایزی ست فراهم می باشد؟

بله. دریچه های آب تعبیه شده روی دیواره انواع استخر ایزی ست و پیش ساخته فریمی در یک سایز بوده از همین رو می توانید حتی اقدام به متصل کردن پمپ تصفیه شنی به استخر مورد نظر خود کنید.

جمع بندی

استخر ایزی ست پیش ساخته 3 متری اینتکس، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین استخر پیش ساخته سبک و پرتابل برای تفریحات آبی سنین مختلف محسوب شده که قابلیت راه اندازی و جمع شدن سریع و امکان اتصال انواع پمپ تصفیه آب را دارد. این محصول کیفیت بالایی همچون استخر پیش ساخته فریمی داشته در حالی که دارای قیمت مناسب و حجم بسیار کمتری در حالت جمع شده خواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس می توانید به روش حضوری، اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
ظرفیت
3853 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
9.1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...