تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 59721

از {{model.count}}

intex 59721 colored floatable air mattress

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
385,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 59721 یکی از انواع تشک بادی استخری تولید شده با طراحی ساده و بدنه دو رنگ بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف به همراه بالش بادی سرخود توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است

تشک بادی روی آب اینتکس دو رنگ یکی دیگر از انواع تشک بادی تفریحی استخری ساده شرکت اینتکس بوده که با طراحی ظاهری دو رنگ و زیبای خود به همراه قیمت ارزان به بازار محصولات بادی تفریحی عرضه شده است. این تشک بادی روی آب با توجه به ابعاد (طول: 183 سانتی متر ، عرض: 69 سانتی متر ، ارتفاع: 12 سانتی متر) خود قابل استفاده برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود زیرا که تحمل وزن 100 کیلوگرمی آن نشان دهنده کیفیت ساختاری بدنه تشک می باشد از همین رو هیچ جای نگرانی بابت استفاده از این تشک استخری برای افراد سنگین وزن نخواهد بود.

این محصول دارای طراحی بدنه مستطیلی بوده و از رویه مواج طولی بهره مند است تا از سر خوردن افراد روی تشک جلوگیری کند بنابراین تعادل لازم را هنگام استفاده خواهید داشت. یک قسمت برآمده تحت عنوان بالش سرخود در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده که به بدنه اصلی متصل بوده اما توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای این کار می بایست از پمپ باد مخصوص محصولات بادی که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه شده استفاده نمایید. جهت باد زدن ابتدا می بایست با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد مربوطه را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت سفت شدن بیش از حد بدنه از باد زیاد به مرور زمان درز ها آسیب خواهند دید از همین رو مقدار باد و همچنین جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به این تشک روی آب می تواند در طول عمر آن موثر باشد.

جنس و متریال مورد استفاده در این محصول همانند مدل های مشابه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که رایج ترین جنس بدنه مورد استفاده در محصولات بادی و همچنین انواع تشک روی آب استخری می باشد. این نوع متریال مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. البته در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه تشک امکان تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی فراهم خواهد بود تا از حالت یک بار مصرف بودن خارج شود. از ویژگی های کاربردی دیگر در این نوع جنس بدنه می توان به انعطاف پذیری بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد. جهت خرید تشک بادی روی آب اینتکس دو رنگ کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
12 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
600 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای رویه دو رنگ
دارای بالش سرخود

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...