میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو 5 فنره مسافرتی طرح جاجیم آتروپاد

از {{model.count}}

apd-jajim-foldable-travel-5-coil-chair

تعداد
نوع
459,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو 5 فنره مسافرتی طرح جاجیم آتروپاد، یکی از مقرون به صرفه ترین صندلی تاشو پنج فنره تولید شده توسط شرکت ای پی دی بوده که با پارچه جاحیم تولید شده است. این طرح از صندلی تاشو کتابی که از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده می تواند به صورت تک و یا در کنار انواع ست میز صندلی تاشو ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

صندلی تاشو 5 فنره مسافرتی طرح جاجیم آتروپاد، یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین صندلی تاشو ایرانی تولید شده توسط برند APD بوده که برای سفر های کوتاه و یا طولانی مدت جهت استراحت، بازی و میل غذا عرضه شده است. این محصول که ساختاری همانند مدل های ساده و فوم دار آتروپاد داشته از پارچه جاجیم بهره مند می باشد. پارچه ای با خاصیت آبگریز که از ظاهری بسیار زیبا و شیکی برخوردار می باشد به همین دلیل محبوبیت خاصی در میان مدل های ظاهری دیگر صندلی ها دارد.

ابعاد باز شده این صندلی تاشو جاجیم برابر با 53 در 65 در 78 سانتی متر بوده که مشابه با مدل های ساده و یا فوم دار می باشد. همچنین در حالت جمع شده ابعاد این کالا به 67 در 50 در 7 سانتی متر رسیده که با توجه به داشتن ساک حمل دستگیره دار به سادگی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود زیرا وزن آن به 3 کیلوگرم می رسد که در میان انواع صندلی تاشو مسافرتی این وزن، وزنی استاندارد محسوب می شود.

فریم و پایه های استفاده شده از آلیاژ فلز گالوانیزه ضخیم و کاملا ضد زنگ بوده که در برابر وزن بالا تا 120 کیلوگرم تحمل خواهد داشت. این آلیاژ به دلیل مقاوم بودن در برابر فرسایش از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن دو تسمه فلزی در داخل تکیه گاه های دست جهت استحکام بیشتر، یک تسمه پارچه ای در قسمت زیر نشیمنگاه و ترمز های پلاستیکی متصل به پایه ها اشاره کرد. برای خرید صندلی تاشو مسافرتی طرح جاجیم می توانید به صورت آنلاین و حتی حضوری به مراجعه به فروشگاه و نمایندگی اینتکس سفارش خود را انجام دهید.

طول
53 سانتی متر
عرض
65 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه جاجیم
جنس فریم
فلز گالوانیزه ضد زنگ
وزن
3 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
67 × 50 × 7 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دوخت های بسیار مقاوم
فضای نرم در تکیه گاه و نشیمنگاه
دارای اهرم های ضد لغزش در پایه ها
دارای تسمه فلزی در داخل دسته ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...