ترامپولین خانگی و باشگاهی

ترامپولین خانگی حفاظ دار با قطر 140 سانتی متر

از {{model.count}}

Protective trampoline 140 cm in diameter

تعداد
نوع
11,660,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ترامپولین خانگی حفاظ دار با قطر 140 سانتی متر وسیله ای کاربردی و بسیار مناسب برای ورزش های خانگی می باشد که می توان از آن درون منزل، سالن های ورزشی و همینطور مهدکودک ها استفاده نمود. در ادامه مطلب می توانید جزئیات دقیق تری از این ترامپولین حفاظ دار را مشاهده بفرمایید.

ترامپولین خانگی حفاظ دار با قطر 140 سانتی متر یکی از ترامپولین های با کیفیت و بسیار خوب موجود در بازار می باشد که دارای متریال درجه یک و طراحی بسیار زیبایی می باشد. این محصول قابل استفاده درون منزل، اتاق کودک، حیاط، پشت بام، سالن های ورزشی و مهدکودک ها می باشد که افراد می توانند به وسیله ان به ورزش های پر تحرک پرداخته و اوقاتی سرشار از انرژی و نشاط را سپری بنمایند. انجام ورزش بر روی ترامپولین به افزایش قد کودکان کمک کرده و همینطور بزرگسالان نیز می توانند به وسیله آن به تقویت عضلات خود و چربی سوزی بپردازند. 

جنس بدنه این ترامپولین از مرغوب ترین مواد های اولیه بوده و دارای دوام بسیار خوبی است. قسمت صفحه ترامپولین تولید شده از پلی پروپیلن که یکی از بهترین متریال ها برای تولید کفی ترامپولین محسوب شده و دارای مزیت های متعددی نسبت به سایر کفی ها است. یکی از این مزیت ها این است که دارای جامپ بسیار خوبی بوده و در حین جامپ همانند کفی های برزنتی دارای صدا نمی باشند. قسمت اسکله ترامپولین خانگی نیز از فولاد تولید شده است و دارای استحکام بسیار خوبی و قابلیت ضد زنگ می باشد.

حفاظ این محصول نیز دارای دو قسمت توری و میله بوده که میله های نگه دارنده آن همانند اسکلت ترامپولین تولید شده از فولاد هستند. این ترامپولین حفاظ دار خانگی دارای قطر 140 سانتی متر و ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که این ارتفاع، ارتفاع پایه های آن بوده و با توجه به تحمل وزن بسیار خوبی که دارد از برخورد پا در حین جامپ با زمین جلوگیری می کند. شما می توانید این ترامپولین حفاظ دار را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه ترامپولین مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
140 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
ارتفاع حفاظ
180 سانتی متر
وزن
15 کیلوگرم
تحمل وزن
80 کیلوگرم
جنس کف
پلی پروپیلن
جنس کاور کناری
برزنت و ابر
جنس پایه
فولاد
تعداد پایه
6 عدد
سایر ویژگی ها
قابلیت پرش بالا
ضربه گیر در بخش پایه ها
مناسب آپارتمان و منزل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...