شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی کودک اینتکس مدل 58642

از {{model.count}}

intex 58642 kids armband

تعداد
نوع
132,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی کودک اینتکس مناسب برای سنین 3 تا 6 سال یکی از مقرون به صرفه ترین لوازم شنا تفریحی و آموزشی برای کودکان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کالا در سایز های دیگر نیز تولید شده و تنها به صورت تک رنگ عرضه می شود.

بازوبند بادی کودک اینتکس مناسب برای سنین 3 الی 6 سال یکی از ساده ترین لوازم شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات و آموزش های آبی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ابعاد باد شده (طول: 23 سانتی متر، عرض: 15 سانتی متر) داشته و در بسته بندی 114 گرمی خود یک جفت قرار داده شده است تا برای هر دو دست استفاده شود. این کالا ساخته شده از جنس و متریال پلاستیک PVC وینیل بوده که بر خلاف ضخامت کم خود در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. بازوبند شنا اینتکس را می توانید با کوچکترین پمپ باد محصولات بادی و یا بدون پمپ باد نیز راه اندازی کنید. برای خرید بازوبند بادی شنا کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
23 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
114 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین 3 تا 6 سال
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...