تخت بادی

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۱۲۴

از {{model.count}}

Intex double inflatable bed model 64124

تعداد
نوع
4,290,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره اینتکس مدل ۶۴۱۲۴ تولید شده با بهترین مواد اولیه و طراحی بروز می تواند انتخاب مناسب برای استراحت های طولانی مدت باشد. کف ضد آب، به همراه داشتن پمپ باد برقی و ساک حمل از ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شوند که در مجموعه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی قابل تهیه می باشد.

تخت بادی اینتکس دو نفره یکی از طراحی های اقتصادی و البته با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که از مزیت های این محصول می توان به رویه مخملی ضد تعریق استفاده شده و همچنین الیاف های ابریشمی داخل تخت اشاره نمود که یک استراحت لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهند آورد. استفاده از پی وی سی (PVC) در قسمت های کناری و کف، این تخت خواب بادی را به یک محصول ضد آب تبدیل کرده است که یکی از مزیت های این محصول نیز به شمار می رود.

 شیارهای عمودی به کار رفته در قسمت رویه تخت موجب پر کردن فضاهای خالی در قسمت کمر شما خواهد شد و همچنین از بروز تکان خوردن های متوالی تخت نیز جلوگیری خواهد نمود. طول و عرض استاندارد و البته ارتفاع ۴۲ سانتی متری، این محصول را یه یکی از تخت های استثنایی فروشگاه اینتکس تبدیل کند تا خریداران در هنگام خرید به نسبت نیاز خود ارتفاع مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. پمپ بادی برقی متصل به بدنه این تخت بادی مستقیما به برق شهری متصل خواهد شد و می تواند در زمان بسیار کوتاهی تخت بادی شما را باد کرده و یا پس از استفاده به صورت خودکار باد محصول را خالی کند. از دیگر نقاط مثبت این تخت خواب بادی ۲ نفره می توان به همراه داشتن ساک حمل مخصوص اینتکس اشاره نمود که به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی محصول خود را پس از استفاده جابجا نمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۲۸۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
6.5 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...