تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب ماشین تارا

از {{model.count}}

tara back seat air mattress

تعداد
نوع
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب ماشین تارا از سری تشک داخل خودرو تولید شده برای استفاده در داخل انواع خودرو سدان ایرانی بوده و حتی مدل های خارجی بوده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول به دلیل ایجاد فضایی مسطح در قسمت صندلی عقب، محلی بسیار راحت برای استراحت های طولانی مدت و خواب بخصوص در مسیر سفر ایجاد خواهد کرد.

تشک بادی عقب ماشین تارا، از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی داخل خودرو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس با ساختار بدنه جدید بوده که دارای رنگبندی مختلفی می باشد. این تشک ماشین تارا که قابل استفاده در اتواع خودرو سدان در مدل های مشابه نیز بوده از ساختار پایه بادشو مجزا به صورت دو تکه بهره برده که هر کدام قابلیت باد شدن توسط دریچه هوای مجزا را دارند. همانطور که می دانید وظیفه این پایه های بادشو، پر کردن فضای خالی صندلی عقب بوده تا بدنه اصلی در یک فضایی هم سطح با صندلی عقب قرار بگیرد. قسمت رویه نیز توسط یک دریچه هوا و در برخی مدل ها توسط دو دریچه هوا راه اندازی می شود. ساختار مواج در قسمت رویه باعث شده تا محلی راحت برای خواب و نشستن ایجاد کرده و با عبور جریان هوا از خود مانع تعریق بالای افراد شود.

برای راه اندازی تشک صندلی عقب تارا می توانید از پمپ باد فندکی همراه این محصول استفاده کنید. این پمپ باد تنها با برق خودرو کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. علاوه بر پمپ باد یک جفت بالش بادی کوچک مجزا نیز برای راحتی بیشتر برای این محصول در نظر گرفته شده است. متریال استفاده شده برای ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل دو لایه بوده که تنها برای سطح رویه و در تماس با بدن افراد از روکش جیر استفاده شده تا محلی بسیار نرم و راحت برای خواب و استراحت ایجاد کند. این نوع جنس بدنه همانند دیگر مدل های تولید شده قابلیت تعمیر داشته تا خیال مصرف کنندگان را بابت یک بار مصرف نبودن آن راحت کند. برای خرید تشک بادی عقب ماشین تارا کافیست پس از ثبت سفارش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
ساختار پایه بادشو دو تکه
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...