استخر بادی

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 58414

از {{model.count}}

intex 58414 child inflatable pool with sunshade

تعداد
نوع
880,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس یکی از سبک ترین و کوچک ترین استخر بادی تولید شده برای تفریحات آبی تابستانی بوده که دارای ویژگی هایی همچون کف بادشو و بدنه ای با ساختار یکدست می باشد. این استخر بادی با طرح آناناس توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر بادی سایه بان دار کودک با طرح آناناس یکی از انواع استخر بادی با طراحی فانتزی برای کودکان سنین 1 تا 3 سال بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. طراحی بدنه اصلی به صورت گرد بوده که یک سایه بان بادشو متصل به بدنه اصلی در این محصول تعبیه شده تا از برخورد نور آفتاب به فرزندان شما جلوگیری کند. قسمت کف نیز به صورت بادشو و مواج طراحی شده از همین رو محلی نرم برای نشستن کودکان ایجاد کرده است. قسمت کف ، بدنه اصلی و همچنین سایه بان بادشو هر کدام از دریچه باد مجزایی راه اندازی می شود از همین رو استفاده از کوچکترین پمپ باد دستی محصولات بادی برای باد کردن این استخر پاسخگو خواهد بود. این محصول دارای ابعاد (قطر: 102 سانتی متر ، ارتفاع: 94 سانتی متر) و با توجه به ارتفاع 15 سانتی متری محفظه نگهدارنده آب می تواند تا 25 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی آناناس کودک ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با بدنه ای مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب داشته از همین رو می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمود. این متریال بسیار سبک بوده و به دلیل جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتر به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل و استفاده خواهد بود. گفتنی است که جنس بدنه ذکر شده در تمامی محصولات بادی با ضخامت های متفاوت استفاده شده و دارای قابلیت تعمیر خواهد بود. جهت خرید استخر بادی کودک با کف بادی و سایبان بادشو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را پس از ثبت کردن به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 58414، با توجه به افزایش محبوبیت استخر بادی در بین کودکان و بزرگسالان شرکت های تولیدکننده این محصول طراحی های شاد و زیبایی را روانه بازار کرده اند که مناسب با هر سنی می توانید یک استخر بادی مناسب پیدا کنید. شرکت های تولیدکننده این محصولات اینتکس و بست وی هستند که در یک رقابت سعی بر این دارند که سهم فروش بازار را از آن خود کنند. آن هم با نو آوری و طراحی و ساخت محصولات جدید. استخر بادی یک محصول بسیار شاد و مهیج برای کودکان می باشد که با خرید استخر بادی می توانید یک تفریح بسیار مهیج برای کودک خود در فصل تابستان تهیه کنید و کودک شما می تواند ساعت ها مشغول آب تنی و تفریح شود. در این مطلب قصد داریم تا استخر بادی کودک اینتکس مدل 58414 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا بوانید با اطلاعات کامل و دقیق محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.


طراحی و ساخت استخر سایه بان دار اینتکس مدل 58414

طراحی و ساخت این استخر بادی سایه بان دار نسبت به بقیه استخر بادی های موجود در بازار بسیار متفاوت است همانطور که در عنوان و نام این محصول پیداست این استخر بادی کودک دارای سایه بان می باشد که از برخورد نور خورشید به کودک شما که در حال استفاده از محصول است جلوگیری می کند. همانطور که گفته شد استخر بادی دارای مدل های مختلفی است و مناسب برای تمام سنین استخر بادی داریم، استخر بادی کودکانه عمدتا دارای ابعاد کوچکتر هستند و همچنین کف آنها به صورت باد شو ساخته شده است که در هنگام استفاده کودک شما از این محصول احساس راحتی داشته باشد. طراحی کلی این محصول برگرفته شده از آناناس می باشد که طراحی بسیار خاص و زیبایی است که به راحتی می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. همانطور که گفته شد، رقابت بر سر طراحی محصولات جدید با طراحی های خاص است که اینتکس در این زمینه بسیار عملکرد خوبی را داشته است. اینتکس در ساخت این محصول از رنگ زرد استفاده کرده است که کودکان در سنین پایین با این رنگ ارتباط خوبی برقرار میکنند.


جنس بدنه و متریال استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس

این استخر بادی سایبان دار توسط برند نام آشنای اینتکس تولید شده است، این برند تولیدکننده انواع محصولات و لوازم بادی است که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی را داشته است و توانسته بهترین محصولات را در این زمینه تولید کند. استخر سایبان دار کودک اینتکس از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان می دهد. پی وی سی وینیل در صورت بر روز هر گونه آسیب قابل تعمیر می باشد. برای حفظ و نگهداری بهتر این محصول، باید در هنگام باد کردن و استفاده محصول کف زمین را شسته تا شی تیزی به آن برخورد نکند تا موجب آسیب به آن شود.


ابعاد استخر بادی سایه بان دار کودکانه اینتکس مدل 58414

ابعاد این استخر بادی کودکانه سایبان دار اینتکس برابر است با 102 سانتی متر به قطر، 94 سانتی متر به ارتفاع که تا بالاترین قسمت آن می شود. ابعاد ذکر شده این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 25 لیتر دارد. وزن کلی این استخر بادی سایبان دار کودک نیز برابر با 1.6 کیلوگرم است که به راحتی میتوانید آن را جا به جا کنید. لازم بذکر است که این استخر بادی دارای ظرفیت آب برابر با 25 لیتر می باشد. از این استخر بادی می توانید در داخل حمام و بالکن منازل استفاده کنید و یا در اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید.


باد کردن استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 58414

برای باد کردن استخر بادی کودک سایبان دار با ابعاد ذکر شده بهترین گزینه خرید پمپ باد سوزنی و پمپ باد دستی کوچک است، با توجه به ابعاد ذکر شده پمپ باد بزرگ و برقی مناسب برای این محصول نمی باشد. پمپ باد های عرضه شده توسط اینتکس و بست وی دارای نازل مخصوص هستند که به راحتی استخر شما را باد میکند. البته با خرید یکی از پمپ باد های اینتکس و بست وی دیگر محصولات ارائه شده توسط این برند را میتوانید باد کنید و از آن استفاده کنید. پمپ باد پدالی و برقی این امکان را به شما میدهد که بتوانید باد محصولات را تخلیه و آن را وکیوم کنید.


خرید استخر بادی سایبان دار کودک اینتکس مدل 58414

برای خرید و استعلام قیمت استخر بادی کودکانه اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را به صورت اینترنتی، حضوری، تلفنی بفروش می رساند و همچنین تمامی محصولات این برند را با تاریخ تولید به روز در ایران موجود کرده است. شایان ذکر است که مستر اینتکس مرکز تعمیرات محصولات بادی در ایران می باشد.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
ظرفیت آب
25 لیتر
وزن
1.6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
دارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادشو سرخود
دارای کف بادشو مواج
مناسب سنین 1 تا 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...