تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی خودرو النترا

از {{model.count}}

elantra car airmattress

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی خودرو النترا، از دیگر تشک ماشین بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای انواع خودرو سدان در خودرو های هیوندای و دیگر برند ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تشک بادی قابل حمل علاوه بر استفاده داخل خودرو می تواند برای استفاده در فضای باز و روی زمین و همچنین استفاده به عنوان تشک بادی روی آب کاربرد داشته باشد.

تشک بادی صندلی خودرو النترا نمونه ای از سری تشک بادی داخل ماشین با ساختار دو تکه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای رنگبندی مختلفی می باشد. این تشک صندلی عقب النترا دارای بدنه دو تکه بوده و شامل پایه بادشو و تشک رویه می شود. پایه بادشو کاملا به صورت یکدست بوده و توسط یک دریچه هوا راه اندازی می شود. ساختار آن به گونه ای بوده که فضای خالی قرار گیری پا در صندلی عقب را پر خواهد کرد. تشک رویه نیز به صورت مجزا راه اندازی شده و شامل یک بالشتک بادشو سرخود برای پر کردن فضای خالی کنسول وسط می باشد. قسمت رویه این تشک مواج بوده تا در زمان استفاده باعث پوشش بهتر اعضای بدن شود. این نوع طراحی موجب عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق بالا خواهد شد.

تشک بادی النترا توسط پمپ باد فندکی همراه خود در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی می باشد. این پمپ باد عمل وکیوم را نیز انجام داده و در بازه زمانی کوتاهی می تواند باد تشک شما را تخلیه کند. دو بالش بادی برای راحتی بیشتر در زمان استراحت و خواب و یک ساک حمل برای جا به جایی ساده تر و بدون جعبه برای این محصول در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه متریال و جنس بدنه استفاده شده در این تشک خودرو از پی وی سی وینیل بوده، انعطاف آن برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بالا خواهد بود. دوام این متریال بالا بوده اما از برخورد هر گونه اشیای تیز به آن جلوگیری کنید. البته در صورت وارد شدن آسیب های سهوی یا عمدی به تشک بادی النترا به سادگی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود. برای خرید تشک بادی صندلی خودرو النترا می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

طول
135 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...