مبل بادی

مبل بادی کودک طرح کیتی اینتکس مدل 48508

از {{model.count}}

intex 48508 kitty inflatable kid chair

تعداد
نوع
539,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی کودک طرح کیتی اینتکس مدل 48508، یکی از سبک ترین و کوچکترین مبل بادی تولید شده توسط برند اینتکس برای کودکان 3 الی 8 سال بوده که توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت مناسبی به همراه وزن و حجم کم داشته که امکان حمل و استفاده در هر مکانی را به شما برای فرزندان خود خواهد داد.

مبل بادی کودک طرح کیتی اینتکس مدل 48508، یکی از پر فروش ترین مبل بادی کودکان جهت استفاده در منزل، ویلا، باغ، مهد کودک ها و مسافرت ها بوده که به صورت تک رنگ تولید و عرضه می شود. این مبل بادی دارای ابعاد باد شده 66 در 42 سانتی متر بوده و با توجه به تحمل وزن 35 کیلوگرمی خود می تواند برای استفاده کودکان بین 3 الی 8 سال بهترین گزینه باشد. ساختار نمشینگاه به صورت گرد مواج طراحی شده تا در کنار تکیه گاه بادشو مخصوص کمر، محلی راحت برای استراحت کودکان شما فراهم سازد.

مبل بادی کیتی کودک اینتکس ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه در قسمت کف بوده که متریال سبک، انعطاف پذیری و مقاوم در برابر نور آفتاب محسوب می شود. این متریال کاملا ضد آب بوده و به سادگی امکان تمیز کردن را خواهد داشت. تنها حساسیت جنس بدنه ذکر شده در برابر برخورد با اشیای تیز بوده که در صورت مراقبت و استفاده صحیح می تواند سالها برای مصرف کنندگان طول عمر داشته باشد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قسمت کفی گود آن اشاره کرد. این قسمت در زمان استفاده از مبل عمل هواگیری را انجام داده و مانع از حرکت صندلی بادی خواهد شد. برای راه اندازی باد کردن آن می توانید حتی از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی نیز استفاده نمایید. برای خرید مبل بادی کودک اینتکس کافیست به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

قطر
66 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
35 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
400 گرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه مواج
ساختار کف گود با امکان هواگیری
قابلیت راه اندازی با کوچکترین پمپ باد محصولات بادی
بدنه کاملا ضد آب
مناسب کودکان 3 تا 8 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...