شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی اینتکس طرح لاستیک مدل 59252

از {{model.count}}

intex 59252 tire inflatable floating

تعداد
نوع
269,500 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی کودک با طراحی بدنه حلقه ای طرح لاستیک برای تفریحات آبی در انواع استخر برای سنین کودکان دارای قطر 91 سانتی متر در فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس

شناور بادی طرح لاستیک اینتکس یکی دیگر از شناور های بادی تولید شده با طرح حلقه بادی بوده که برای سنین کودکان و نوجوانان عرضه شده است. از آنجایی که شناور بادی در مدل های متنوعی عرضه شده باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان شده است. انواع شناور بادی برای تفریحات آبی در استخر ها عرضه شده به همین دلیل استفاده از آنها در آب های آزاد توصیه نمی شود. اما طراحی و ساختار این محصول به صورت گرد بوده که دارای یک حفره در قسمت میانی آن می باشد تا بدن افراد مصرف کننده را در بر بگیرد. این محصول در دو سایز بزرگ و کوچک تولید شده که مدل بزرگتر آن دارای تحمل وزن بیشتر و همچنین دارای دو دستگیره پلاستیکی روی خود می باشد.

 این شناور بادی کودک دارای قطر 91 سانتی متری بوده که قادر است تا مقدار وزن 30 کیلوگرم را تحمل کند. این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که رایج ترین متریال مورد استفاده در انواع شناور بادی می باشد. جنس بدنه ای که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو استفاده از آن در فضای باز موردی نخواهد داشت. انعطاف پذیری بالای این متریال امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم ساخته و در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه توسط بسته تعمیرات محصولات بادی به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

 برای راه اندازی این محصول می توان از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی استفاده کرد. پمپ باد را می توان از فروشگاه مستر اینتکس تهیه نمود. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه اصلی نازل پمپ باد را متصل کرده و تا زمانی که شکل و استحکام لازم به خود گرفت به باد زدن ادامه دهید. دقت داشته باشید که بیش از حد به بدنه اصلی باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد شد. برای خرید شناور بادی طرح لاستیک اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
91 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
وزن
250 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
مناسب آب های کم عمق و آرام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...