لوازم یدکی استخر پیش ساخته

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28039

از {{model.count}}

intex 28039 portable pool cover

تعداد
نوع
1,925,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 4.5 در 2.2 متر، از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت حفظ آب استخر در برابر نفوذ آلودگی و زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت پوشش فریم های موجود در لبه استخر را نیز داشته و پبه دلیل متریال مقاوم خود تاثیر بسیار خوبی در کاهش تبخیر آب خواهد گذاشت.

روکش استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مناسب برای استخر مدل 450 × 220 سانتی متر، یکی از پر کاربرد ترین لوازم جانبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای انواع استخر آماده و پرتابل محسوب می شود. این محصول در واقع برای پوشش درب استخر ها مورد استفاده قرار داده می شود تا از ورود آلودگی و زباله های ریز و درشت به آب جلوگیری کند. جنس و متریال ساخت این روکش استخر پیش ساخته اینتکس از پلاستیک PVC ضخیم بوده به همین دلیل در برابر نور و گرمای آفتاب مقاومت بسیار خوبی خواهد داشت.

این محصول به دلیل مقاوم بودن در برابر نور آفتاب باعث کاهش تبخیر آب استخر مورد نظر شده تا در مصرف آب نیز تاثیر مثبتی بگذارد. نصب این روکش استخر بسیار آسان بوده و به دلیل ابعاد بزرگ تر نسبت به درب استخر مورد استفاده، فریم های فوقانی را نیز پوشش خواهد داد. از ویژگی های دیگر درپوش استخر پیش ساخته 4 در 2 متر اینتکس می توان به جمع شدن آن در ابعاد کوچکتر و وزن بسته بندی 3.1 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید خرید روکش استخر پیش ساخته فریمی مدل 4.5 در 2.2 متر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت کنید.

وزن
۳.۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
جلوگیری از ورود گرد و خاک و حشرات
حفظ دمای آب تا ۴ درجه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...