استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132

از {{model.count}}

intex 28132 easy set pool

تعداد
نوع
6,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132 یک استخر پیش ساخته با راه اندازی آسان و سریع می باشد که دارای پمپ تصفیه آب نیز است. این استخر قابل استفاده در تمامی فضا ها اعم از حیاط، پشت بام و ... استفاده نمود. اطلاعات دقیق تری از این استخر ایزی ست ارزان در ادامه توضیحات قرار داده شده است.

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28132 نوعی استخر پیش ساخته می باشد، با این تفاوت که از ساختار ایزی ست برخوردار بوده و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان انجام می شود.این استخر پیش ساخته ایزی ست به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانست تا در همان بدو ورود آن به بازار به یکی از پر فروش ترین محصولات اینتکس در سال 2021 تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این استخر پیش ساخته ایزی ست ارزان دارای قطر 366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان نیز است. همچنین این محصول گزینه بسیار مناسبی برای آب درمانی افراد سالمند نیز به شمار می رود.

همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این استخر دارای فرم دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد. ساختار استخر های ایزی ست به این صورت است که دارای یک لبه ی باد شو می باشند که با باد زدن این ناحیه و ریختن آب درون استخر، استخر ایزی ست شکل گرفته و آماده استفاده می شود. از مزایای این استخر نسبت به استخر های بادی می توان به عمق بیشتر، کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر اشاره نمود. جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید گردیده است. با این تفاومت که متریال استفاده شده در ساخت این استخر دارای مقداری الیاف برزنتی نیز می باشد که باعث ضخیم شدن دیواره استخر شده است. شما می توانید برای خرید استخر ایزی ست و یا اطلاع از قیمت استخر ایزی ست به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


استخر ایزی ست، متفاوت ترین استخر پیش ساخته عرضه شده در بازار محصولات تفریحی آبی بوده که در ابعاد و ظرفیت آب مختلفی تولید شده است تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. استخر ایزی ست پیش ساخته بر خلاف مدل های دیگر بدون استفاده از فریم و پایه به راحتی قابل راه اندازی و استفاده بوده و از طرفی به دلیل حجم کم و وزن سبک خود با کمترین اشغال فضا در هر مکانی قابل حمل خواهند بود. این مدل با ابعاد و ظرفیت آب خود به یکی از پر فروش ترین مدل های تولید شده تبدیل شده است از همین رو فروش بالایی را به خود اختصاص داده بنابراین در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت تا آشنایی کافی با این نوع استخر بادی پیش ساخته داشته باشید...

استخر پیش ساخته ایزی ست

طراحی و ساختار بدنه استخر ایزی ست

همانند دیگر استخر ایزی ست تولید شده، این مدل نیز دارای طراحی بدنه گرد بوده و متشکل از لبه باد شونده و بدنه نگهدارنده آب می باشد. این دو قسمت به هم متصل شده و در واقع با ترکیب یکدیگر استخری با قابلیت راه اندازی خودکار ایجاد کرده است. تنها کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس بدنه را از آب پر کنید به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد به همین دلیل به استخر پیش ساخته اتوماتیک نیز معروف می باشد. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی دیواره اصلی جهت اتصال انواع پمپ تصفیه آب و دریچه تخلیه در قسمت کف جهت تعویض راحت تر آب اشاره کرد.

جنس و متریال استخر ایزی ست

جنس و متریال که مهمترین خصوصیت در تولید و خرید استخر ایزی ست پیش ساخته محسوب شده، در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی متریالی بوده که برای بدنه اصلی استفاده شده و از PVC تک لایه بادشو نیز برای لبه آن به کار رفته است. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کنید. از ویژگی های این نوع جنس بدنه می توان به قابلیت تعمیر و استفاده مجدد و از طرفی به انعطاف بالای آن جهت جمع شدن در ابعاد کوچکتر اشاره نمود.

جنس بدنه استخر ایزی ست

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست خانواده بست وی برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده به همین دلیل ظرفیت آب 5621 لیتر را فراهم خواهد ساخت تا برای استفاده سنین بالای 6 سال و بخصوص بزرگسالان جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار بگیرد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لایه بادشو بوده از همین رو عمق مفید آن جهت پر کردن آب 66 سانتی متر می باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 11 کیلوگرمی عرضه می شود. البته وزن ذکر شده علاوه بر استخر شامل پمپ تصفیه آب نیز خواهد شد. پمپ تصفیه فیلتری همراه این کالا قدرت تصفیه آب 2006 لیتر در ساعت داشته و امکان تعویض فیلتر کاغذی داخل آن پس از اتمام عمر خود فراهم خواهد بود.

استخر ایزی ست اینتکس

سوالات متداول

  • نصب و احداث استخر ایزی ست اینتکس چگونه است؟

برای نصب استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس کافیست لبه بادشونده را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شاهد راه اندازی و شکل گرفتن خودکار این محصول باشید. در نتیجه نیازی به استفاده از پایه و فریم نخواهد بود.

  • آیا امکان نصب پمپ تصفیه قوی تری روی استخر وجود دارد؟

بله. پمپ تصفیه نمکی و یا پمپ تصفیه شنی قوی ترین پمپ تصفیه آب تولید شده توسط برند اینتکس بوده که به دلیل تعبیه کردن دو دریچه آب روی دیواره استخر امکان نصب و استفاده از آنها برای استخر خود خواهد بود.

  • مهمترین لوازم جانبی که می توان برای این استخر خریداری کرد چیست؟

از کاربردی ترین و مهمترین لوازم جانبی برای استخر ایزی ست می توان به درپوش، زیرانداز، نردبان و قرص و سبد کلر اشاره کرد.

در پایان...

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با قطر 366 سانتی متر یکی از مقرون به صرفه ترین استخر بدون فریم و پایه تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که می تواند گزینه مناسبی برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف بخصوص خانواده های کم جمعیت باشد. این کالا در دو مدل با پمپ تصفیه و بدون پمپ تصفیه تولید شده که جهت خرید آن می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
5621 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
11 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۲۰۰۶ لیتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...