میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی ساده APD

از {{model.count}}

apd-foldable-travel-chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
570,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی ساده ای پی دی، نمونه دیگر از سری صندلی تاشو کم حجم تولید شده توسط شرکت ایرانی آتروپاد بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع بر خلاف صندلی فنر دار ای پی دی و همانند صندلی مسافرتی پرستیژ قابلیت جمع شدن به صورت استوانه ای را دارد تا به سادگی قابل حمل باشد.

صندلی تاشو مسافرتی ساده APD، یکی از جدید ترین صندلی تاشو سفری تولید شده توسط شرکت آتروپاد بوده که جهت استفاده در سفر های طبیعت گردی، کمپینگ، آفرود و حتی در ویلا و باغ عرضه شده است. این محصول در واقع مشابه با انواع صندلی تاشو پرستیژ تولید شده و قابلیت جمع شدن به صورت استوانه ای شکل را دارد تا در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود با کمترین اشغال فضا حمل شود. پارچه استفاده شده در قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه از نوع سومیت و لایکو بوده که متریالی ضخیم و ضد آب را ایجاد کرده است. این نوع پارچه که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این محصول بوده طول عمر بالایی خواهد داشت. این پارچه روی فریم و میله هایی از متریال فلز روکش دار کاملا ضد زنگ پیاده سازی شده است. فریم ها در قسمتی که روی زمین قرار می گیرند یراق های پلاستیکی ضد سر خوردن و مقاوم تعبیه شده تا تعادل این صندلی را بهتر حفظ کنند.

ابعاد باز شده کلی صندلی مسافرتی پارچه ای ای پی دی برابر با (طول: 48، عرض: 80، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده اما ابعاد نشیمنگاه به 43 × 40 × 38 سانتی متر می رسد از همین رو با توجه به تحمل وزن 100 کیلوگرمی آن می تواند برای تمامی رده های سنی مورد استفاده قرار  بگیرد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به تکیه گاه های بزرگ دست ها، جا لیوانی توری و همچنین داشتن رنگبندی مختلف اشاره کرد. برای خرید صندلی تاشو مسافرتی ایرانی ای پی دی می توانید به صورت حضوری، اینترنتی و حتی تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
48 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه لایکو و سومیت
جنس فریم
فلز ضد زنگ
وزن
2.7 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
17 × 80 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف
دارای حجم کم در حالت جمع شده
تکیه گاه های بزرگ برای دست ها
پایه های پلاستیکی ضد لغزش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...