استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28116

از {{model.count}}

intex 28116 easyset pool

تعداد
نوع
5,280,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28116 با قطر 305 و ارتفاع 61 سانتی متر. بهترین استخر ایزی ست اینتکس برای تفریحات آبی بالای 6 سال با قابلیت راه اندازی اتوماتیک در فروشگاه اینتکس

استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس با ابعاد 305 در 61 سانتی متر از سری استخر ایزی ست تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بوده که برای استفاده در منزل و فضای باز مانند باغ و ویلا عرضه شده است. استخر ایزی ست یکی از متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده بدون فریم بوده که از روند راه اندازی بسیار راحتی برخوردار می باشد به همین دلیل طرفداران زیادی را در میان استخر پیش ساخته پرتابل جذب کرده است. طراحی ظاهری استخر ایزی ست اینتکس به صورت گرد بوده که تنها طراحی صورت گرفته برای این نوع استخر ها می باشد.

بدنه استخر شامل نگهدارنده آب و لبه باد شو بوده که به هم متصل می باشند. برای راه اندازی و نصب استخر ایزی ست کافیست ابتدا لبه باد شو را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کرد تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد از همین رو به استخر ایزی ست استخر اتوماتیک نیز گفته می شود. روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه آب به کار می رود. همچنین برای تخلیه و تعویض راحت تر آب برای قسمت کف یک دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده است.

استخر ایزی ست 3 متری اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که برای قسمت لبه از ساختار تک لایه و برای سایر قسمت های بدنه از ساختار سه لایه بهره مند است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع متریال دارای قابلیت تعمیر بوده تا در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به راحتی قابل ترمیم و استفاده مجدد باشد. داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن استخر در حجم و اندازه های کوچکتر باعث شده تا این استخر را به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه حمل و جا به جا کنید.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با داشتن قطر 305 سانتی متر و ارتفاع 61 سانتی متر ظرفیت آب 3077 لیتر فراهم ساخته که ظرفیت آبی بسیار مناسب برای تفریحات آبی محسوب می شود. البته عمق مفید استخر پیش ساخته قابل حمل اینتکس به 46 سانتی متر رسیده زیرا که امکان پر کردن این استخر تا لبه وجود نخواهد داشت. این محصول در دو مدل با پمپ و بدون پمپ تصفیه آب عرضه شده که تنها تفاوت میان آنها در قیمت فروش استخر ایزی ست می باشد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
عمق
46 سانتی متر
ظرفیت
3077 لیتر
جنس بدنه
PVC وینیل سه لایه
وزن
8.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو دریچه آب روی بدنه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...