کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو ۲ نفره اینتکس مدل 68566

از {{model.count}}

intex 68566 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو ۲ نفره اینتکس یک وسیله ی استراحتی بسیار با کیفیت می باشد که از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. این محصول برای اولین بار در دنیا توسط شرکت اینتکس تولید شد و توانست فروش فوق العاده ای را تجربه کند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

کاناپه بادی تخت خواب شو ۲ نفره اینتکس مدل 68566 از سری کاناپه های دو نفره ی اینتکس می باشد در سال 2018 تولید و روانه بازار شد. این کاناپه بادی به دلیل طبی بودن و کیفیت بالایی که دارد توانست تا فروش خوبی را پشت سر بگذارد و به رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول دارای فرمی همانند سایر کاناپه ها داشته و رنگ بدنه آن به رنگ ذغالی است که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و با هر نوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود. از این محصول می توان درون هال، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره تولید شده از وینیل می باشد و در قسمت لایه زیرین خود از خاصیت ضد آب بودن برخوردار است.

سطح رویه این کاناپه بادی و قسمت دسته های آن دارای روکش مخمل می باشند. سطح نشیمنگاه و تکیه گاه این محصول نیز همانند تخت بادی اینتکس به صورت مواج طراحی شده تا با ایجاد فضایی مناسب بین بدن افراد و سطح کاناپه به جریان یافتن هوا کمک کرده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و یا استراحت جلوگیری کند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 221 سانتی متر، عرض: 193 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن آن نیز 200 کیلوگرم بوده و به خوبی می تواند وزن دو نفره را تحمل کند. شما می توانید این کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره را با قیمتی مناسب به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.


کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره اینتکس بهترین کاناپه بادی عرضه شده در ایران توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استراحت های کوتاه مدت، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای، مطالعه و حتی خواب مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل کاربرد های زیادی را برای مصرف کنندگان خواهد داشت. از این محصول می توانید در فضای باز و بسته منازل شخصی، محل کار، ویلا و ... استفاده کرده و به دلیل داشتن قابلیت چند کاره و تاشو در حالت های مختلفی استفاده نمایید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر کاناپه بادی اینتکس خواهیم پرداخت تا آشنایی بیشتری با این محصول با کیفیت داشته باشید...

کاناپه بادی تخت خوابشو اینتکس

طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده شامل بدنه اصلی و دو تشک تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. تشک های تاشو و بدنه اصلی هر کدام توسط دریچه های باد مجزا توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. روی تیکه گاه های دست نیز هر کدام یک محل قرار گیری بطری یا ماگ تعبیه شده که می توانید برای قرار دادن گوشی موبایل نیز استفاده نمایید. مواج بودن ساختار نشیمنگاه و تکیه گاه از رایج ترین طراحی و ساختار بیرونی بدنه بوده که در تمامی کاناپه های بادی دیده می شود. این نوع طراحی اعضای بدن در تماس با رویه را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت جمع کردن تشک های تاشو این محصول تنها برای نشستن و در صورت باز کردن کامل آنها این کاناپه به یک تخت بادی یا تشک بادی پشتی دار جهت خواب و دراز کشیدن تبدیل خواهد شد.

کاناپه بادی دو نفره اینتکس

جنس و متریال کاناپه بادی

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است. این متریال با دوام در قسمت بیرونی خود دو نوع روکش جیر و وینیل داشته که از روکش جیر برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان در سطح رویه نشیمنگاه و تکیه گاه استفاده شده است. گفتنی است که نوع جنس بدنه به گونه ای بوده که امکان پاک سازی و تمیز کردن را به صورت دستی داشته و بهترین گزینه برای آن استفاده از مواد شوینده مایع خواهد بود. از دیگر خصوصیت های مهم متریال کاناپه بادی تاشو اینتکس می توان به انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن اشاره کرد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد باد شده کاناپه بادی چند کاره اینتکس برابر با (طول: 193 سانتی متر، عرض: 221 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که ابعاد مربوط به حالت باز تشک تاشو می باشد. زمانی که دو تشک تاشو را باز کنید از مقدار ارتفاع نشیمنگاه کاسته شده و به عرض آن اضافه می شود تا فضایی بزرگ برای دراز کشیدن ایجاد کند، در صورت جمع کردن تشک های تاشو نیز ارتفاع سطح نشیمنگاه بیشتر شده و با کمتر شدن مقدار عرض بدنه، تنها فضایی برای نشستن ایجاد خواهد کرد. ارتفاع ذکر شده نیز ارتفاع نشیمنگاه بدنه اصلی تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. این محصول تا مقدار 200 کیلوگرم تحمل وزن داشته بنابراین جای نگرانی بابت استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6 کیلوگرمی عرضه می شود.

کاناپه بادی تختشو

پرسش های متداول

  • آیا این کاناپه بادی در زمان استفاده باعث تولید صدا می شود؟

استفاده از این کاناپه بادی روی سطوح غیر لغزنده و استفاده روی فرش یا موکت حرکتی نداشته از همین رو در زمان استفاده صدای تولید نخواهد کرد. گرچه از کاناپه بادی بیشتر برای نشستن استفاده شده و تنها برای خواب های روزانه و استراحت های چند ساعته مناسب خواهد بود در نتیجه برای خواب طولانی مدت در شب بهتر است تخت بادی تهیه کنید.

  • برای شستشوی کاناپه بادی اینتکس چگونه عمل کنیم؟

برای این کار بهتر است از یک پارچه نم دار به همراه مایع شوینده نرم مانند شامپو فرش بخصوص برای قسمت جیر استفاده شود.

در پایان...

کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو اینتکس از بهترین و با کیفیت ترین کاناپه بادی تاشو و چند کاره محسوب شده که علاوه بر استراحت های روزمره برای خواب نیز مناسب خواهد بود. این کالا از متریال قوی با رویه ضد تعریق برخوردار بوده و با توجه به ابعاد باز شده خود قابل استفاده برای سه نفر نیز خواهد بود. برای خرید کاناپه بادی 2 نفره تختخواب شو اینتکس کافیست به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
193 سانتی متر
عرض
221 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
6 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...