مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ اینتکس مخمل مدل MB110

از {{model.count}}

MB110 Velvet bean bag

تعداد
نوع
2,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ اینتکس با پارچه مخمل یکی از انواع مبل شنی و هپی چیر ساده تولید شده با قابلیت تبدیل به تخت جهت خواب و استراحت بوده که توسط نمایندگی اینتکس در رنگبندی های مختلف عرضه می شود. بین بگ خانگی اینتکس به همراه خود یک پاف به عنوان زیر پایی و یک کوسن با متریال مشابه خود مبل داشته که جهت راحتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های دیگر آن می توان به قابلیت تعویض مواد و پارچه بیرونی اشاره کرد.

بین بگ اینتکس مخمل یکی از ساده ترین مبل شنی و هپی چیر عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که بر خلاف ظاهر خود از راحتی بالایی برخوردار می باشد. بین بگ شنی اینتکس خود در رنگبندی های مختلفی تولید شده به همین دلیل بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش داده است. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که به دلیل استفاده از مواد یونولیتی در داخل بدنه اصلی قابلیت حالت پذیری را فراهم ساخته است. این قابلیت به افراد کمک می کند تا علاوه بر استفاده به عنوان مبل، به عنوان تخت نیز جهت استراحت های طولانی مدت کاربرد داشته باشد.

همانطور که اشاره کردیم مواد داخلی این بین بگ یک نفره از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده که انعطاف پذیری بالایی را ایجاد کرده است. این مواد در داخل پارچه آستری نگهداری شده و از طریق دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف به راحتی قابل تعویض و یا شارژ کردن به مقدار دلخواه خواهد بود. برای قسمت بیرونی نیز از پارچه پورشه مخملی استفاده شده که علاوه بر داشتن نرمی و راحتی بالا دارای ضخامت مناسبی نیز می باشد. برای این محصول امکان تعویض پارچه بیرونی و شستشوی آن به راحتی فراهم خواهد بود. علاوه بر خود بین بگ اینتکس، یک پاف و یک کوسن از متریال خود مبل در نظر گرفته شده که جهت راحتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید بین بگ اینتکس با پاف و کوسن کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

بین بگ مخمل اینتکس به همراه پاف و کوسن، یکی از راحت ترین و پر فروش ترین مبل بین بگ شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در رنگبندی مختلفی تولید می شود. این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محل کار، منزل و ویلا بوده از همین رو می تواند برای مطالعه، تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و استراحت های طولانی مدت کاربردی باشد. از مهمترین خصیصه های این مبل شنی بین بگ می توان به راحتی بالا، حالت پذیری و امکان نشستن و دراز کشیدن اشاره کرد. نوع متریال آن نیز طول عمر این محصول را افزایش داده تا خرید بین بگ مخمل نسبت به انواع مبل چوبی، فلزی و مبل بادی مقرون به صرفه تر باشد. در ادامه این مطلب به توضیحات بیشتر در جزئیات ساخت هپی چیر بین بگ خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید داشته باشید...

بین بگ مخملی بزرگسال

طراحی و ساختار بدنه هپی چیر

طراحی بدنه اصلی بین بگ جیر اینتکس به صورت گرد بوده که به دلیل انعطاف پذیری و خاصیت حالت پذیری خود امکان تبدیل به حالت پشتی دار را خواهد داشت. حالت پذیری بدنه به مصرف کنندگان کمک می کند تا هر بار در زمان استفاده حالت خاص و دلخواه خود را به این مبل راحتی بدهند در نتیجه هنگام نشستن تکیه گاه های دست و کمر به سادگی ایجاد شده و با توجه به آناتومی بدن افراد شکل خواهد گرفت. در قسمت فوقانی مبل نیز یک دستگیره حمل تعبیه شده تا در جا به جایی های مسافت کوتاه موثر باشد. همراه این بین بگ زیر پایی دار یک پاف به عنوان محل قرار گیری پا در حالت دراز کش و یک کوسن برای راحتی بیشتر کمر قرار داده شده است.

زیرپایی گرد بین بگ

بالش بین بگ بزرگسال

جنس بدنه و متریال داخلی هپی چیر

مبل بین بگ پارچه ای اینتکس تولید شده از پارچه جیر مازراتی بوده که به عنوان پوسته بیرونی از آن استفاده می شود تا فضایی نرم و راحت برای نشستن و یا دراز کشیدن ایجاد کند. در داخل بدنه مواد اصلی و شکل دهنده قرار داده شده و از نوع یونولیت های خرد شده و تفکیک شده می باشد با این تفاوت که در مدل های چرمی این مواد مستقیما در داخل بدنه قرار داده شده اما در مدل پارچه ای و حتی خز دار یک پارچه آستری در داخل بدنه برای نگهداری مواد استفاده می شود.

جنس پارچه بیرونی هپی چیر

پارچه مازراتی مخمل استفاده شده در پوسته بیرونی دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از دوخت های مقاومی بهره مند است. این پارچه در رنگبندی های مختلفی تولید شده از همین رو بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس سلایق خود افزایش داده است. در قسمت کف این پارچه یک دریچه زیپ دار تعبیه شده که هم برای جدا کردن پوسته بیرونی و هم برای شارژ کردن مواد داخلی بسیار کاربردی خواهد بود. این پارچه قابلیت شستشو با انواع ماشین لباس شویی را خواهد داشت.

پارچه جیر بین بگ و هپی چیر
دوخت پارچه بین بگ و مبل شنی

متریال مواد داخلی هپی چیر

مواد داخلی بین بگ کوسن دار مخمل از یونولیت خرد شده با تراکم بالا بوده اما می توانید هنگام سفارش نوع مواد داخلی را تغییر دهید. الیاف نوع دیگر مواد داخلی انواع مبل هپی چیر شنی بوده که دارای راحتی بسیار بیشتر و نشست کمتری می باشد. البته می توانید به صورت ترکیبی از از این مواد بهره مند شوید. ترکیب موا داخلی بین بگ ها عبارتند از یونولیت و ابر، یونولیت و الیاف، ابر و الیاف.

ابعاد، وزن و سایر مشخصات هپی چیر

ابعاد در نظر گرفته شده برای بین بگ پاف دار مخمل برابر با 110 × 110 × 110 سانتی متر بوده و وزنی حدود 7 الی 8 کیلوگرم خواهد داشت در نتیجه برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان مناسب خواهد بود. برای خرید بین بگ مخمل اینتکس کافیست سفارش خود را برای تولید و ارسال به درب منزل شما در نمایندگی اینتکس به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل پورشه
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل
دارای کوسن 40 × 40 سانتی متر
دارای پاف 50 × 40 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...