میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز و صندلی تاشو 4 نفره مسافرتی همسفر

از {{model.count}}

hamsafar 4 person travel folding chair and table

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
2,990,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز و صندلی تاشو 4 نفره مسافرتی همسفر یکی از پر فروش ترین ست میز و صندلی به هم متصل شده بوده که در رنگبندی مختلف توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. میز صندلی تاشو 4 نفره همسفر تولید شده از متریال آلومینیوم با رویه پلاستیکی فشرده بوده که بر خلاف تصور بسیار از افراد خریداری دارای مقاومت و استحکام بالایی خواهد بود. نوع طراحی بدنه برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر به صورت سامسونتی بوده و از یک دستگیره برای جا به جایی راحت تر برخوردار است.

میز و صندلی تاشو مسافرتی 4 نفره همسفر یکی از پر طرفدار ترین میز صندلی تاشو سفری و کمپینگ عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در رنگبندی های مختلف و بسیار شیک عرضه می شود. میز و صندلی یکی از پر استفاده ترین لوازم مسافرتی در سفر های طبیعت گردی و کمپ بوده به همین دلیل استقبال زیادی از آنها می شود. این محصول تولید شده شرکت همسفر یک کالای کاملا ایرانی بوده و از طراحی بدنه یکدست برخوردار می باشد از همین رو امکان جدا کردن صندلی و میز از یکدیگر وجود نخواهد داشت. میز و صندلی چهار نفره تاشو دارای 4 نیمکت و یک میز بزرگ بوده که برای سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حالت جمع شده این محصول به صورت کیف سامسونتی بوده و با توجه به داشتن دستگیره حمل به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود.

جنس قسمت رویه میز و صندلی ها از پلاستیک فشرده ABS بوده که متریالی مقاوم با طول عمر بالا محسوب می شود. این متریال روی پایه هایی از جنس پروفیل های آلومینیومی پیاده سازی و متصل شده تا به راحتی قابلیت جمع شدن را داشته باشند. این بدنه به دلیل ساختار مقاوم خود قادر است برای هر صندلی تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل کند. ابعاد باز شده کلی میز و صندلی تاشو پلاستیکی برابر با (طول: 135 سانتی متر، عرض: 82 سانتی متر، ارتفاع: 67 سانتی متر) بوده که این ابعاد در حالت جمع شده به (طول: 85 سانتی متر، عرض: 38 سانتی متر، ارتفاع: 10 سانتی متر) می رسد. هر نیمکت یا صندلی ابعاد 30 در 27 سانتی متر و میز هم از ابعاد 85 در 65 سانتی متر بهره مند است. برای خرید میز و صندلی تاشو 4 نفره مسافرتی همسفر کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

میز و صندلی تاشو 4 نفره مسافرتی همسفر یکی از محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت همسفر می باشد که با الهام از نسخه های وارداتی توانسته اند محصولی با کیفیت تر از اکثر نمونه های خارجی تولید کرده و با خدمات پس از فروش عرضه کنند تا در صورت بروز مشکل برای هر یک از محصولات، نگرانی برای مشتری پیش نیاید و شما عزیزان بتوانید مدت زمان بیشتری از محصولات خود استفاده نمایید.

میز صندلی تاشو 4 نفره سامسونتی

طراحی و جنس بدنه

طراحی این میز و صندلی تاشو 4 نفره همانند مدل های وارداتی بوده و دارای یک میز و و چهار عدد صندلی متصل بهم هستند که این مجموعه بصورت یک پک و ساک دستی تبدیل به یک محصول قابل حمل می شود. جنس بدنه این میز صندلی سفری چهار نفره از آلومینیوم ضدزنگ و مقاوم در برابر فشار و وزن بالا بوده و به همین سبب در هر شرایط آب و هوایی می توانید از این محصول استفاده کنید و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. رویه میز و صندلی های این میز صندلی نیز از پلاستیک ABS بوده و از مقاومت بسیار بالایی به نسبت نمونه های وارداتی که دارای رویه هایی از جنس فیبر هستند داشته و در اثر برخورد با اشیا و یا قرارگیری وزن بالا مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد.


تحمل وزن میز و صندلی مسافرتی

میز و صندلی تاشو مسافرتی همسفر دارای ۹.۲ کیلوگرم وزن می باشد که به نسبت ابعاد و کاربرد و پایه های آلومینیومی مقاوم یک وزن ایده آل و مناسب در نظر گرفته می شود و حمل و نقل سختی پیش رو نخواهید داشت. همچنین هز یک از صندلی های این محصول دارای ۱۲۰ کیلوگرم تحمل وزن بوده و برای اکثر خریداران قابل استفاده خواهد بود. در بخش های زیرین پایه های این میز و صندلی کمپینگ نیز از ترمزهای ضدلغزش استفاده شده است تا علاوه بر جلوگیری از تکان خوردن محصول، از فرورفتن داخل زمین نیز جلوگیری خواهد نمود و می توانید با خیال آسوده تری از این محصول در طبیعت و فضاهای باز استفادده نمایید.


ویژگی ها و رنگ بندی

میز صندلی تاشو کمپ همسفر دارای چندین رنگ متفاوت می باشد تا بتواند سلیقه اکثر مشتریان عزیز را پوشش بدهد. رنگ های زرد، آبی، نارنجی، قرمز، خاکستری، طوسی، سبز از رنگ های پرطرفدار این برند بشمار می روند. البته این رنگ فقط در قسمت صندلی ها و میز تغییر خواهد کرد و پایه ها و اتصالات رنگ های ثابت دارند. از ویژگی های مهم این محصول می توان به تبدیل شدن میز و صندلی به یک ساک دستی به همراه دستگیره حمل اشاره نمود. دیگر ویژگی مهم این کالا قابلیت تعویض قطعات می باشد که در زمان بروز مشکل، بسیار کاربردی بوده و می توانید لوازم یدکی محصول را به سادگی خریداری نموده و اقدام به تعویض آن کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول قابلیت اتصال چتر می باشد که در مرکز میز محل آن مشخص شده است. چترهای استاندارد موجود در بازار قابل استفاده به همراه این محصول خواهند بود. گرچه شرکت تولید کننده تنوع بالایی از چترهای سفری با ابعاد و رنگ بندی و جنس بدنه های مختلف نیز دارد که خرید را برای شما ساده تر خواهد نمود.


جمع بندی

میز و صندلی تاشو سفری همسفر یک محصول ایده آل برای استفاده در طبیعت و یا آفرود و همچنین استفاده در منازل همانند بالکن و یا تراس و پشت بام می باشد. وزن کم و قابلیت حمل ساده به کمک بسته بندی به همراه دستگیره حمل مقاوم و ضدآب بوده نیز از دیگر مزیت های این کالا بشمار می روند. درصورت نیاز به راهنمایی برای خرید محصولاات کمپ و مسافرتی می توانید از طریق صفحه تماس با ما، با مشاورین فروش شرکت مستر اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

طول
135 سانتی متر
عرض
82 سانتی متر
ارتفاع
67 سانتی متر
تحمل وزن هر صندلی
120 کیلوگرم
جنس رویه
پلاستیک ABS
جنس فریم
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
9.2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
85 × 38 × 10 سانتی متر
کیف حمل
دارد (به صورت خود جمع شو)
سایر ویژگی ها
قابلیت جمع شدن به شکل سامسونتی
دارای رنگبندی مختلف
دارای پایه های ضد لغزش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...