میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو پنج فنره فوم دار APD

از {{model.count}}

APD foldable travel chair with foam

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو پنج فنره ایرانی APD یکی از پر طرفدار ترین صندلی مسافرتی تولید شده در ایران بوده که با قیمت مناسب خود از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول دارای متریال و استحکام بسیار خوبی بوده و می توان از آن برای افراد سنگین وزن استفاده کرد. صندلی تاشو مسافرتی 5 فنره فوم دار در رنگبندی مختلفی تولید شده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

صندلی تاشو پنج فنره فوم دار APD مدلی دیگر از سری صندلی تاشو مسافرتی ایرانی در خانواده مدل های فنر دار بوده که تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در داشتن یک لایه فوم در قسمت بدنه اصلی می باشد تا راحتی بیشتری را فراهم سازد. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده بدنه اصلی روی فریم فریم هایی تاشو متصل بوده و در قسمت پشت 5 فنر فلزی برای استحکام و تحمل وزن بیشتر تعبیه شده است. در کنار این موارد یک تسمه پارچه ای نیز برای قسمت زیر نشیمنگاه به کار رفته تا تحمل فشار لازم را داشته باشد. قسمت های مهم فریم ها توسط یراق های مقاومی متصل شده به همین دلیل به هیچ عنوان حالت خمیدگی و یا فشرده شدن به پایه ها دست نخواهد داد. صندلی تاشو سفری یک نفره دارای اهرم های پلاستیکی ضد لغزش در پایه های خود بوده و در چند رنگبندی مختلف تولید شده است.

جنس بدنه اصلی و پارچه آن از نوع سومیت بوده که ضخامت و استحکام آن مشابه پارچه های برزنتی می باشد. این پارچه در برابر نور آفتاب، بارش باران و همچنین فرسودگی مقاوم بوده و به دلیل داشتن دوخت های قوی باعث افزایش استحکام شده است. این پارچه روی فریم هایی فلزی پیاده سازی شده که خود علاوه بر داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی هستند به همین دلیل قادر است تا 120 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. آلیاژ به کار رفته در پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و طول عمر بالایی خواهند داشت. همراه این محصول یک ساک حمل قرار داده شده که امکان جا به جایی راحت این کالا را فراهم می سازد. جهت خرید صندلی تاشو پنج فنره فوم دار ای پی دی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
53 سانتی متر
عرض
45 سانتی متر
ارتفاع
78 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه سومیت
جنس فریم
فلزی
وزن
3.5 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 5 فنر اتصال مقاوم
دارای تسمه در زیر نشیمنگاه
دارای اهرم های ضد لغزش در پایه ها
دارای ساک حمل
دارای رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...