تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس طرح آووکادو مدل 58769

از {{model.count}}

intex air mattress on water avocado design model 58769

تعداد
نوع
760,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس طرح آووکادو مدل 58769 یک محصول با کیفیت و جذاب از برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و همچنین وزن بالا می باشد که توسط شرکت مستر اینتکس، فروشگاه و نمایندگی محصولات بادی اینتکس در تهران عرضه شده است.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح آووکادو یکی از محصولات جذاب شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای یک تکه و تهیه شده از پی وی سی (وینیل) بوده که این بدنه بطور کامل در برابر نور مستقیم خورشید و همچنین سایش مقاوم بوده و می توانید بدون نگرانی بابت بروی مشکل برای محصول از آن در هر مکانی از جمله فضاهای باز استفاده نمایید. تحمل وزن بالا و همچنین وزن کم محصول از ویژگی های مثبت این محصول بشمار می روند که علاوه بر این، بسته بندی کوچک محصول سبب این شده است تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و یا جتی در مسافررت های خود نیز از آن استفاده نمایید.

دریچه باد این تشک بادی استخری اینتکس نیز بصورت کاملا استاندارد و سازگار با تمامی پمپ بادهای شرکت اینتکس و بست وی تعبیه شده است و در صورت داشتن هریک از پمپ بادهای این بندها، نیاز به تهیه مجدد آن نخواهید بود. در بسته بندی این تشک بادی استخر نیز یک برچسب تعمیرات مشاهده می شود که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید از آن برای تعمیر موقتی و یا علامتگذاری محل آسیب دیده استفاده نمایید.

طول
168 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
110 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای بدنه مستحکم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...