میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست صندلی تاشو 4 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-4

از {{model.count}}

prestige apd folding 4 person travel table and chair set

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست صندلی تاشو 4 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-4، بزرگترین ست میز صندلی تاشو ترکیبی از دو برند پرستیژ و آتروپاد بوده که برای سفر های کمپ و طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در واقع دارای طرح و رنگبندی متفاوت در صندلی ها و دو مدل میز پارچه ای و فایبرگلاس بوده که در زمان خرید اینترنتی و یا حضوری می توانید مدل و رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید.

ست صندلی تاشو 4 نفره پرستیژ با میز آتروپاد مدل PA-4، از بزرگترین ست میز صندلی تاشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در به دلیل تنوع در مدل، طرح و رنگ از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است. این محصول در واقع شامل 4 عدد صندلی تولید شده توسط برند پرستیژ و میز تولید شده توسط شرکت ای پی دی ایران بوده که خود این میز در دو مدل پارچه ای و فایبرگلاس عرضه می شود تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز و سلایق خود افزایش دهد.

  • صندلی تاشو مسافرتی پرستیژ:

این برند دو مدل صندلی تاشو مسافرتی با ساختار استوانه ای تولید شده که یک مدل از پارچه ساده در رنگبندی مختلف و مدل دیگر نیز از پارچه طرح دار ارتشی در طرح های متفاوت برخوردار می باشد. پارچه مورد استفاده در این صندلی ها از نوع لایکو دو لایه با یک لایه الیاف داخلی بوده تا بدنه ای مقاوم، نرم و آبگریز را ایجاد کند. این پارچه روی فریم و پایه هایی از آلیاژ فلز گالوانیزه روکش دار ضد زنگ پیاده سازی شده است. ساختار فریم و پایه ها به گونه ای بوده که تحمل وزن بالایی را ایجاد خواهد کرد.

از ویژگی های دیگر صندلی تاشو پرستیژ می توان به داشتن محفظه قرار گیری بطری یا لیوان کوچک، یک جیب متصل به بدنه با ساختار متحرک، جک های فنری تعبیه شده در دو پایه جلویی صندلی برای راحتی بیشتر و همچنین داشتن ساک حمل مخصوص اشاره کرد.

  • میز تاشو مسافرتی ای پی دی:

میز تولید شده توسط برند APD از نوع پارچه ای و فایبرگلاس می باشد. میز پارچه ای دارای ابعاد بزرگتر با ارتفاع کمتر و میز فایبرگلاس نیز دارای ابعاد کوچکتر نسبت به مدل پارچه ای اما با ارتفاع بیشتر می باشد. در میز پارچه ای از رویه پارچه سومیت ضخیم با فریم های فلزی سرخود استفاده شده در حالی که در میز فایبرگلاس از رویه پلاستیکی ضخیم طرح دار با ساختار آکاردئونی به کار برده شده است. هر دو میز از پایه و فریم های مشابه هم بهره می برند و تنها از نظر ابعاد متفاوت هستند.

برای خرید اینترنتی، حضوری و تلفنی ست میز صندلی تاشو 4 نفره کمپینگ می توانید رنگ، طرح و حتی مدل مورد نظر میز را انتخاب کرده تا پس از آن در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور توسط نمایندگی اینتکس ارسال شود.

ابعاد صندلی ها
52 × 62 × 80 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه لایکو دو لایه ضخیم با یک لایه داخلی از الیاف
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز روکش دار ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
17.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز پارچه ای
17.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
18.4 کیلوگرم
وزن ست صندلی طرح دار + میز فایبرگلاس
18.4 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار صندلی ها به صورت استوانه ای
جیب لوازم و محفظه بطری برای صندلی ها
دارای اهرم ضد لغزش برای میز و صندلی ها
دارای رنگبندی برای میز پارچه ای
دارای رنگبندی و طرح بندی برای صندلی ها
ساک حمل مخصوص برای میز و صندلی ها
بسیار کمجا و مناسب برای کمپینگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...