چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مدل LFD-6

از {{model.count}}

LFD-6 automatic 6 person travel tent

تعداد
نوع
8,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره ال اف دی LFD یکی از با کیفیت ترین و پر کاربرد ترین چادر مسافرتی سایه بان دار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس با بدنه ضد آب به همراه پوشش دوم با قابلیت جا به جایی سایه بان ها در هر چهار طرف بدنه. چادر اتوماتیک 6 نفره دارای اتاقک و زیرانداز بوده و می تواند محلی برای میز و صندلی تاشو مسافرتی فراهم سازد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دو پوش ال اف دی یکی از با کیفیت ترین و بهترین چادر کمپینگ و طبیعت گردی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در سفر های چند روزه به جنگل، کویر و غیره تولید شده است. این محصول دارای ساختار بدنه دو تکه بوده که شامل بدنه اصلی و یک پوشش دوم برای فصول سرما می باشد. بدنه اصلی دارای ساختار راه اندازی اتوماتیک بوده به همین دلیل فریم و میله هایی متصل به بدنه دارد از همین رو برای راه اندازی آن زمان بسیار کمی را نیاز خواهید داشت.

بدنه اصلی دارای 4 درب با پشه بند بوده به همین دلیل امکان تهویه هوا و ورود و خروج راحت تر را فراهم می سازد. پوشش دوم این محصول باعث می شود تا علاوه بر مقاوم کردن بدنه در برابر بارش باران و نور آفتاب، ابعاد کلی آن را نیز افزایش می دهد. یک فضای بزرگ جهت قرار دادن زیرانداز و یا میز و صندلی تاشو در یک جهت و در طرف دیگر درب بدنه اصلی یک سایه بان ایجاد شده تا فضای بزرگی را برای استفاده بخصوص در زمان تابش نور آفتاب داشته باشید. جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی دو پوش از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که بدنه ای ضخیم را ایجاد کرده است از همین رو تا مقدار 3000 میلی متر در برابر بارش باران و همچنین در برابر اشعه آفتاب مقاوم خواهد بود.

 فریم های استفاده شده برای بدنه اصلی از فایبرگلاس متصل شده بوده اما فریم های فایبرگلاسی که برای وصل کردن پوشش دوم استفاده شده به صورت مجزا  می باشد. برای استحکام این چادر مسافرتی سایه بان دار روی زمین میخ و طناب هایی در نظر گرفته شده که این محصول را در برابر وزش باد های شدید مقاوم می سازد. ابعاد بدنه اصلی آن برابر با 210 در 210 سانتی متر بوده اما ابعاد کلی با احتساب پوشش دوم به (طول: 325 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 165 سانتی متر) می رسد بنابراین برای 4 نفر خواب گزینه مناسبی خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قابلیت جا به جایی سایه بان ها در هر چهار طرف بدنه، یک زیرانداز از جنس بدنه چادر برای فضای خالی ایجاد شده در مقابل درب اصلی و ساک حمل مخصوص اشاره کرد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره سایه بان دار LFD کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

نوع
عصایی
ابعاد کلی
325 × 210 × 165 سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
210 × 210 × 165 سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم 8.5 میلی متری
وزن
6 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
دارای دو سایه بان متحرک
دارای زیرانداز برای اتاقک بیرونی
قابلیت راه اندازی اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...