تشک بادی روی آب

تشک داخل استخر طرح جوجه مدل 57556

از {{model.count}}

intex 57556 pool float

تعداد
نوع
1,518,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک داخل استخر جوجه مدل 57556 تشک بادی کودک روی آب مناسب برای استفاده 3 الی 10 سال و تحمل وزنی 40 کیلوگرم که می توانید از این محصول بر روی آب داخل استخر استفاده کنید. این تشک بادی طراحی برگرفته شده از جوجه را دارد که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. برای خرید و قیمت تشک داخل استخر اینتکس می توانید از مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک روی آب استخری دارای طرح ها و اندازه های متنوعی است که مدل 57556 یکی از طرح های این سری محصولات است که توسط برند اینتکس تولید شده، اینتکس یکی از تولیدکنندگان مطرح لوازم بادی و تفریحی است. از این تشک بادی روی آب می توانید در داخل استخر استفاده کنید. این مدل از تشک بادی داخل استخری در سایز های مختلف ساخته شده است که این سایز متوسط این محصول است. ابعاد این تشک بادی روی آب اینتکس برابر است با 147 سانتی متر به طول، 147 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با  81 سانتی متر، با توجه به ابعاد این تشک بادی روی آب اینتکس تحمل وزنی برابر با 40 کیلوگرم دارد که مناسب برای کودکان 3 الی 10 سال می باشد. 

جنس بدنه این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی ساخته شده است که دارای کیفیت بالا و مقاومت بالایی در برابر فشار است. بر روی بدنه ی این تشک بادی روی آب اینتکس یک جفت دستگیره قرار گرفته شده است که کودک شما به کمک این دستگیره می توانید تعادل خود را در هنگام استفاده از محصول حفظ نماید. در طراحی این محصول از رنگ زرد استفاده شده است که در هنگام استفاده در استخر یک زیبایی خاصی را نمایان میکند. برای خرید تشک بادی داخل استخر اینتکس مدل جوجه می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
147 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره حفظ تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...