سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه نانو چاپی طرح گل

از {{model.count}}

hamsafar-HS-40-nano-fabric-printed-travel-sunshade

تعداد
نوع
1,490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه نانو چاپی طرح گل، نمونه دیگری از سری سایه بان کمپینگ با پارچه نانو بوده که از طرح گل چاپ شده در رنگبندی مختلف بهره می برد. این محصول از سایه بان های جدید شرکت همسفر بوده که دارای ساختار راه اندازی جمع شدن چتری می باشد به همین دلیل از روش نصب راحت و آسانی برخوردار است.

سایه بان مسافرتی همسفر با پارچه نانو چاپی طرح گل، از جدید ترین سایه بان سفری تولید شده توسط شرکت همسفر بوده که برای سفر های طبیعت گردی، کمپینگ و آفرود استفاده می شود. این محصول با قطر 2 متر فضای مناسبی را برای جلوگیری از تابش نور آفتاب و حتی بارش سطحی باران ایجاد کرده از همین رو در میان پر فروش ترین لوازم سفر قرار می گیرد. گرچه از این مدل سایه بان ها برای موارد دیگری به غیر از مسافرت ها نیز استفاده می کنند از همین رو می تواند کاربرد های زیادی برای شما داشته باشد.

جنس پارچه استفاده در این محصول همانطور که اشاره کردیم از نوع نانو آبگریز بوده که با کیفیت ترین پارچه استفاده شده در انواع سایه بان تولید شده توسط همسفر می باشد. این پارچه روی مسوار هایی از آلیاژ فلز ضد زنگ با وزنی سبک پیاده سازی شده تا با ساختار چتری به سادگی امکان باز و بسته شدن را داشته باشد. قسمت فوقانی سایه بان توسط پایه و فریم اصلی شکل گرفته و روی زمین قرار می گیرد. پایه و فریم نیز از فلز گالوانیزه ضد زنگ ساخت شده و تحمل وزن خوبی را در برابر وزش و برخورد باد خواهد داشت.

قسمت پارچه سایه بان ضد آب همسفر ابعاد 2 متر را در حالت گرد داشته در حالی که پایه آن به دلیل داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع بین 110 الی 200 سانتی متر قابل تغییر خواهد بود. به دلیل امکان جدا شدن پایه از بدنه اصلی می توانید آن را در حجم و اندازه کوچکتری با ابعاد 12.5 در 110 سانتی متر جمع نموده و در نهایت توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی حمل کنید. لازم به ذکر است که سایه بان طرح دار نانو همسفر وزنی حدود 4.5 کیلوگرم خواهد داشت.

با توجه به قابلیت جدا شدن پایه اصلی از بدنه سایه بان، می توانید این محصول را در قسمت میانی انواع میز سفری و تاشو که حفره اتصال سایه بان چتری را دارند نصب کنید تا به صورت مشترک استفاده نمایید. برای خرید سایه بان سفری چتری نانو کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و با توجه به رنگبندی تعیین شده محصول خود را خریداری نمایید.

ساختار کلی
چتری
قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
وزن
4.5 کیلوگرم
ابعاد جمع شده
12.5 × 110 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه نانو آب گریز
جنس فریم
آهن و گالوانیزه ضد زنگ
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار پارچه 8 تکه طرح گل دار
دارای رنگبندی مختلف
قابلیت جدا شدن پایه ها
امکان تنظیم ارتفاع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب
قابلیت استفاده برای میز صندلی تاشو
دارای اهرم مخصوص اتصال به میز
تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه قرار گیری روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...