تخت بادی

تخت خواب بادی تک نفره طبی بست وی مدل 69009

از {{model.count}}

bestway 69009 one person comfort airbed

تعداد
نوع
5,170,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی تک نفره بست وی مدل طبی، یکی از با کیفیت ترین تخت بادی تولید شده برای استفاده در منزل، ویلا و محل کار بوده که دارای ساختار فایبرتک در فضای داخلی با رویه طبی می باشد. این محصول ساختار مواج در قسمت رویه خود نیز داشته و خاصیت ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت.

تخت خواب بادی تک نفره طبی محصولی از شرکت بست وی، یکی از با کیفیت ترین تخت بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده سنین بزرگسالان عرضه شده است. این تخت بادی 1 نفره در واقع علاوه بر افراد عادی برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار مفید خواهد بود. به دلیل به کار بردن از تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف شمعی در داخل بدنه باعث ایجاد سطح رویه ای با ثبات بالا شده است از همین رو خاصیت طبی بودن را به همراه دارد. همچنین در قسمت رویه طراحی مشبک را شاهد هستیم. این نوع طراحی با پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن پمپ باد برقی متصل به بدنه که قابلیت مکش باد را نیز داشته اشاره کرد. این دستگاه روی خود یک دریچه هوا نیز برای امکان باد زدن با انواع پمپ باد دستی و پدالی دارد.

جنس و متریال ساخت تخت بادی بزرگسال خانگی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که برای قسمت رویه از روکش پارچه ای جیر استفاده شده است تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این متریال با وجود داشتن ضخامت خوب دارای انعطاف بالایی بوده تا در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد از همین رو توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل خواهد بود. در حالت باد شده ابعاد این تخت طبی بادی برابر با 191 در 97 و با ارتفاع 43 سانتی متر بوده که تا 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت در نتیجه می تواند برای بسیاری از افراد با اوزان مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. برای خرید تخت خواب بادی تک نفره طبی بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
5.6 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
پمپ باد دوکاره با قابلیت مکش باد
دارای ساک حمل مخصوص
ساختار داخلی فایبرتک
رویه ضد تعریق و طبی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...