لوازم یدکی استخر پیش ساخته

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 29000

از {{model.count}}

intex 29000 pool type A filter cartridge

تعداد
نوع
275,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 29000 فیلتر کاغذی پمپ تصفیه اینتکس مناسب برای استخر پیش ساخته و استخر ایزی ست، فیلتر نوع A اینتکس آب استخر شما را تمیز و تصفیه میکند و نیازی به تعویض مجدد آب استخر نیست. برای خرید و قیمت فلیتر کاغذی نوع A می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 29000، برای تمیز نگه داشتن آب استخر پیش ساخته نیازمند به فیلتر تصفیه هستیم که شرکت اینتکس یک سری پمپ تصفیه تولید کرده است که هر کدام آنها دارای خصیصه های خاصی هستند که یک سری از آنها دارای فلیتر کاغذی هستند که مناسب برای استخر پیش ساخته های متوسط هستند، قدرت تصفیه ی آب آنها بسیار عالی می باشد. همانطور که گفته شد فیلتر این پمپ ها از نوع کاغذی است که در سه سایز تولید شده است که اینتکس حروف های A ,B و H را برای آنها انتخاب کرده است. این فیلتر تصفیه ی آب استخر پیش ساخته اینتکس از سری A می باشد که مناسب برای استخر های 2 متری، 3 و 4 متری پیش ساخته و ایزی ست می باشد.

نصب فیلتر کاغذی بر روی پمپ بسیار ساده است و با قرار دادن آن در داخل پمپ تصفیه ، بستن درب آن و روشن کردن پمپ تصفیه ،آب استخر از طریق شیلنگ های متصل به بدنه و پمپ وارد مخزن تصفیه می شود و با چرخش فیلتر، آب داخل استخر را تصفیه میکند و از یک طرف دیگر آب را به داخل استخر هدایت میکند، شایان ذکر است که این پمپ تصفیه در بسته بندی 1 عددی عرضه می شود. برای خرید فیلتر کاغذی پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 29000 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
کاغذی
سایر ویژگی ها
سایز A
قابل شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...