تشک بادی داخل ماشین

تشک ماشین بادی برای ردیف عقب تیگو

از {{model.count}}

Tiago car air mattress

تعداد
نوع
1,380,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی ماشین تیگو نمونه ای از سری تشک صندلی عقب خودرو برای سفر های طولانی مدت با خودرو شخصی بوده که برای تمامی مدل های خودرو تیگو قابل استفاده می باشد. این محصول از طراحی دو تکه برخوردار بوده و امکان استفاده در خارج از فضای خودرو را نیز خواهد داشت. تشک ماشین تیگو دارای رنگبندی مختلفی بوده و توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود.

تشک ماشین بادی ردیف عقب تیگو، یکی از کاربردی ترین لوازم استراحت و خواب در داخل خودرو شخصی محسوب شده که برای استفاده در سفر های صورت گرفته شده با ماشین کاربرد دارد. وظیفه این محصول پر کردن و یکدست کردن فضای صندلی عقب خودروی مورد نظر بوده از همین رو محلی برای استراحت های طولانی مدت و خواب ایجاد می کند. این کالا همانند تشک بادی و تخت خواب بادی خانگی تولید شده و دارای طراحی و متریال مشابهی می باشد. جنس بدنه استفاده شده از پی وی سی وینیل بوده که دارای رویه جیر و ضد تعریق می باشد. 

متریالی با ساختار دو لایه که قابلیت تمیز شدن آسان را داشته و حتی در صورت آسیب دیدن به سادگی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود. این متریال به دلیل وزن سبک و حجم کم خود در حالت جمع شده به سادگی قابل حمل و راه اندازی می باشد. لازم به ذکر است که جهت باد کردن این تشک می توانید از پمپ باد دو کاره فندکی همراه این کالا استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم تشک ردیف عقب ماشین تیگو دارای ساختار دو تکه بوده که شامل پایه بادشو و تشک رویه می باشد. هر دو قسمت اصلی این محصول توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شوند بنابراین می توانید تشک رویه را در فضای باز و حتی روی آب استخر ها نیز استفاده کنید.

ساختار رویه این تشک به صورت مواج و موازی شکل بوده تا اعضای بدن در تماس با خود را به خوبی جذب کرده و با عبور جریان هوا تاثیری در کاهش تعریق افراد داشته باشد. این کالا از دو عدد بالش بادی مجزا نیز برخوردار بوده که برای راحتی بیشتر در زمان استراحت کاربرد خواهد داشت. برای خرید تشک ماشین بادی تیگو می توانید به مراجعه حضوری و یا غیر حضوری به نمایندگی اینتکس محصول خود را خریداری نمایید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...