لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28021

از {{model.count}}

intex 28021 easy set cover and solar

تعداد
نوع
1,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس، از مهم ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای انواع استخر ایزی ست با قطر 305 سانتی متر در برند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بهترین وسیله برای جلوگیری از ورود آلودگی و زباله به آب در زمان عدم استفاده از استخر بوده و موجب کاهش تبخیر آب در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد شد.

کاور استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مناسب برای استخر اتوماتیک با قطر 305 سانتی متر، از مهم ترین لوام جانبی استخر پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت پوشش قسمت رویه استخر و جلوگیری از ورود هر گونه آلودگی و زباله به آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای متریالی منعطف با خاصیت کشسانی بوده و از PVC ضخیمی برای جنس بدنه آن استفاده شده است. از ویژگی مهم آن در طراحی بدنه می توان به پوشش لبه های باد شونده استخر ایزی ست مورد نظر اشاره نمود تا از آسیب رسیدن به این قسمت از بدنه استخر جلوگیری کند.

کاور استخر ایزی ست 3 متری اینتکس در کاهش تبخیر آب بسیار موثر بوده از همین رو مقاومت بالایی در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت. این محصول علاوه بر استخر ایزی ست قطر 3 متر اینتکس، قابل استفاده برای مدل مشابه خود در سایر بند ها نیز خواهد بود بنابراین از نظر برند مورد استفاده هیچ محدودیتی نخواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن 2.5 کیلوگرمی خواهد بود. برای خرید کاور استخر پیش ساخته ایزی ست 3 متری کافیست محصول خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی
سایر ویژگی ها
حفظ دمای آب تا ۳ الی ۴ درجه
جلوگیری از ورود حشرات و زباله

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...