شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس مدل 59256

از {{model.count}}

intex 59256 new multi color inflatable floating

تعداد
نوع
260,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی استخری کودک و نوجوان با طراحی چند رنگ یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین حلقه بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های آرام و کم عمق کاربرد دارد. این محصول در مدل پیشین خود طرح ستاره داشته اما سری جدید تولید شده از رنگ های جذابی برخوردار می باشد.

حلقه شنا بادی دستگیره دار اینتکس مدل 59256، یکی از طرح های جدید از سری حلقه بادی دستگیره دار تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده سنین بالای 9 سال در آب های آرام و کم عمق عرضه شده است. محصولی که در دو طیف رنگی متفاوت تولید شده و ظاهر جذابی را به آن بخشیده است. همانطور که اشاره کردیم دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی تعبیه شده که می تواند جهت حفظ تعادل بسیار کاربردی باشد.

جنس و متریال تولید این حلقه بادی استخری از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال به سادگی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا با کمترین اشغال فضا حمل شود. قطر باد شده آن 91 سانتی متر بوده و می تواند تا مقدار 70 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. برای خرید حلقه شنا بادی رنگی اینتکس می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
91 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
450 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 9 سال
دارای دو دستگیره تعادل
دارای دو طیف رنگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...