میز و صندلی تاشو مسافرتی

صندلی تاشو مسافرتی دو کاره پرستیژ

از {{model.count}}

prestige dual mode foldable travel chair

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

صندلی تاشو مسافرتی دو کاره پرستیژ از سبک ترین و ارزان ترین صندلی تاشو سفری با قابلیت تبدیل به صندلی تاشو پشتی دار و بدون پشتی که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این صندلی تاشو سفری به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل بوده و به دلیل متریال مقاوم خود در هر نوع شرایط جوی مختلف قابل استفاده خواهد بود.

صندلی تاشو مسافرتی دو کاره پرستیژ یکی از سبک ترین و کمجا ترین صندلی تاشو سفری تولید شده برای استفاده در مسافرت ها، محل کار و همچنین در منزل بوده که به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده می باشد. طراحی و ساختار بدنه با مدل های دیگر کمی متفاوت بوده که تفاوت اصلی آن در طراحی و ساختار بدنه اصلی می باشد. ساختار تسمه ای در بدنه اصلی موجب شده تا توان و استحکام این صندلی تاشو ایرانی را مانند مدل های دیگر افزایش داده و تحمل وزن آن را به 120 کیلوگرم برساند.

البته در کنار بدنه اصلی، فریم های مقاوم آن نیز با توجه به یراق های مقاوم استفاده شده در افزایش تحمل وزن آن بسیار موثر بوده است. در قسمت پایه ها از اهرم های پلاستیکی به کار رفته تا از لغزش و حرکت های اضافی در سطوح مختلف هنگام استفاده جلوگیری کند. مهم ترین ویژگی آن نیز قابلیت استفاده به دو روش با پشتی و بدون پشتی می باشد. جنس بدنه اصلی که به صورت تسمه ای پیاده سازی شده از پارچه ضخیم برزنتی می باشد. پارچه ای که در برابر آب و نور آفتاب مقاومت بالایی داشته و توسط بست های فلزی و پرچ شده به فریم اصلی متصل شده است از همین رو خیال مصرف کنندگان را بابت تحمل وزن بالای آن راحت کرده است.

فریم ها نیز از آلیاژ آلومینیوم با روکش استاتیک ضد زنگ ساخته شده تا علاوه بر مقاوم بودن در برابر زن زدگی در طولانی مدت مورد فرسایش قرار نگیرد. از این متریال در اکثر صندلی تاشو تولید شده ایرانی مورد استفاده قرار گرفته زیرا هزینه کمتر، وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه تر را به همراه خواهد داشت. برای خرید صندلی تاشو یک نفره دو کاره تسمه ای پرستیژ کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
37 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پارچه برزنتی
جنس فریم
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
1.8 کیلوگرم
کیف حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای قابلیت تبدیل به صندلی بدون پشتی
مقاوم در برابر آب و آفتاب
مناسب برای کمپ و طبیعت گردی
دارای ساختار تسمه ای و مقاوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...