پمپ باد برقی و دستی

پمپ پدالی بست وی مدل 62004

از {{model.count}}

bestway 62004 foot air pump

تعداد
نوع
490,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ پدالی بست وی مدل 62004 از سری پمپ باد مخصوص انواع محصولات بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، پمپ پدالی 62004 دارای شیلنگ مخصوص و سه عدد نازل باد می باشد که برای خرید آن می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

برای باد کردن انواع محصولات بادی نیازمند به پمپ باد مخصوص هستیم که شرکت های تولید کننده محصولات بادی پمپ باد مخصوص لوازم بادی را نیر تولید و روانه بازار کرده اند، پمپ باد دارای انواع مختلفی می باشد که عبارت اند از ، پمپ باد دستی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی، پمپ باد باتری خور، پمپ باد شارژی و فندکی که از محبوب ترین این دسته بندی می توان به پمپ باد پدالی اشاره کرد، این پمپ باد فشار باد زیادی را نسبت به دستی و برقی تولید میکند و اکثرا دو حالته هستند، پمپ باد پدالی دو کاره به این معنی است که هم محصول را باد میکند و هم باد آن را خالی و به اصطلاح آن را وکیوم میکند.

این پمپ باد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع محصولات  بادی خود را باد کرده و یا باد آن را نیز خالی کنید. بر روی این محصول یک عدد شلنگ قرار گرفته شده است که با اتصال آن به محصول مورد نظر می توانید آن را باد کنید. شایان ذکر است که شیلنگ این پمپ باد دارای سه نازل مخصوص انواع محصولات بادی می باشد. ابعاد پمپ باد پدالی بست وی برابر است با 28×19، که ابعادی مناسب برای پمپ باد است. برای خرید و قیمت پمپ پدالی بست وی مدل 62004 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
28×19 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...