تشک بادی روی آب

تشک بادی داخل استخر اینتکس طرح آبنبات مدل 58753

از {{model.count}}

intex 58753 lollipop floatable air mattress

تعداد
نوع
450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل استخر اینتکس با طرح آب نبات یکی از شیک ترین و جذاب ترین تشک بادی روی آب جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مناسب سنین مختلف از جمله بزرگسالان در نمایندگی اینتکس

تشک بادی داخل استخر اینتکس با طرح آبنبات یکی از پر فروش ترین تشک بادی روی آب برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این تشک بادی روی آب دارای طراحی و رنگ های بسیار جذاب و شیک بوده و به دلیل داشتن کیفیت و ابعاد مناسب از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. محصولی که بدنه اصلی آن به صورت گرد طراحی شده و از یک میله بادشو به عنوان دسته این تشک بادی روی آب بهره مند است.

رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر پوشش اعضای بدن جالت لغزندگی آن را کنترل کند از همین رو تعادل لازم را هنگام استفاده از این تشک روی آب استخر خواهید داشت. تمام قسمت های بدنه توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و امکان باد زدن توسط انواع پمپ باد فراهم خواهد بود. البته گفتنی است که همراه تمامی انواع تشک بادی روی از سوی شرکت تولید کننده آب پمپ باد قرار داده نمی شود بنابراین می بایست از فروشگاه اینتکس به صورت مجزا پمپ باد تهیه کنید. برای باد زدن کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی بدنه اصلی نازل پمپ باد متناسب با آن را متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه بیش از جد سفت نشود زیرا در در غیر این صورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهد دید.

راه دیگر مراقبت از این محصول خودداری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه آن می باشد. در صورت رعایت این دو مورد طول عمر تشک روی آب شما افزایش پیدا خواهد کرد. البته در صورت آسیب دیدن نیز توسط بسته تعمیرات مخصوص محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود بنابراین جای هیچ نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نخواهد بود. تشک بادی روی آب طرح آب نبات دارای ابعاد (طول: 208 سانتی متر ، عرض: 135 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که فضای لازم را برای نشستن و یا دراز کشیدن یک نفر فراهم می سازد. با توجه به این ابعاد و نوع متریال ساخت تشک استخری تحمل وزن آن به 100 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده ساختار مقاوم آن می باشد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب بهره مند بوده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این نوع متریال مورد استفاده در تمامی انواع تشک بادی داخل استخر بوده زیرا مزیت های مهمی از جمله انعطاف پذیری بالا دارد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را جهت حمل و جا به جایی راحت در سفر ها داشته باشد. جهت خرید تشک بادی داخل استخر اینتکس طرح آبنبات کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
208 سانتی متر
عرض
135 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...