تشک بادی

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64755

از {{model.count}}

intex 64755 two person air mattress

تعداد
نوع
2,585,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64755 یک محصول کاربردی و ایده آل برای کسانی که نیاز به یک تشک بادی دو نفره برای مسافرت و کمپینگ های خود دارند که از ویژگی های مثبت این محصول می توان به بدنه ساخته شده از پی وی سی اشاره نمود که رویه ضدتعریق را نیز می توان از دیگر مزیت های این محصول برشمرد.

تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل 64755 از سری تشک بادی ارزان های شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این تشک بادی دو نفره ارزان، وسیله ای کاربردی می باشد که قابل استفاده در فضا های مختلفی می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. همچنین این تشک قابل استفاده به عنوان تشک کمپینگ نیز می باشد و قابل استفاده درون چادر مسافرتی است. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این تشک اینتکس دارای رویه ای مواج بوده که مواج بودن آن سبب ضد تعریق شدن تشک شده که می تواند در هنگام خواب و یا استراحت از عرق کردن بدن جلوگیری کند.

رنگ بدنه این محصول نیز به رنگ سرمه ای می باشد و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون منزل بدهد. قسمت کف و دیواره این تشک بادی دو نفره تولید شده از وینیل براق بوده که شفاف بودن این قسمت ها باعث تمیز کردن آسان آن می شود. سطح تشک نیز همانند بدنه آن از وینیل تولید شده است. با این تفاوت که سطح تشک بادی دارای یک رویه مخملی نیز می باشد. این محصول می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده افراد سالمند باشد. چرا که دارای ساختار طبی بوده و می تواند به درد های عضلانی نظیر کمرد درد و یا پا درد تسکین ببخشد. شما می توانید برای خرید تشک بادی اینتکس و یا اطلاع از قیمت تشک بادی به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...