تشک بادی روی آب

تشک بادی مبلی روی آب اینتکس مدل 56874

از {{model.count}}

intex 56874 floating air chair

تعداد
نوع
1,650,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی مبلی روی آب اینتکس یکی از جدید ترین تشک بادی روی آب 2023 عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها تولید شده است. این محصول رویه ای مواج و بسیار راحتی داشته و امکان استفاده در کنار سواحل و استخر را جهت آفتاب گرفتن به مصرف کنندگان خود می دهد.

تشک بادی مبلی روی آب اینتکس با طراحی جدید (2023) یکی از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین لوازم شنا و تفریحات بادشو در آب های کم عمق و آرام بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل مشابه خود یعنی 58856 تولید شده با این تفاوت که نشیمنگاه و تکیه گاه آن علاوه بر ساختار یکدست، از شیب مواج گونه ای برخوردار می باشد تا هنگام استفاده بدن افراد را به خوبی جذب خود کند در نتیجه موجب راحتی بیشتر مصرف کنندگان خواهد شد. طراحی مواج رویه نیز دلیل دیگر در جلوگیری از سر خوردن و ایجاد سطح لغزنده خواهد بود. در قسمت زیر تکیه گاه یک تکیه گاه بادشو دیگر تعبیه شده که به بدنه اصلی وصل می باشد تا امکان استفاده روی زمین و کنار سواحل و یا استخر را داشته باشید.

ابعاد تشک مبلی روی آب اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و از تحمل وزن 100 کیلوگرمی برخوردار خواهد بود بنابراین قابل استفاده برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش شفاف رنگی در قسمت رویه استفاده شده تا جلوه زیبایی به این محصول بدهد. گفتنی است این نوع جنس بدنه در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع می شود. تشک استخری مبلی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی مبلی روی آب اینتکس می توانید به روش آنلاین از سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

قطر
۱۹۱ سانتی متر
ارتفاع
۹۹ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...