تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب خودرو ساینا

از {{model.count}}

Saina car bed

تعداد
نوع
1,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب خودرو ساینا از محصولات بادی کاربردی تولید شده می باشد که توسط شرکت مستر اینتکس عرضه شده است و در ادامه به توضیح درباره مشخصات آن خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را خواهیم پرداخت.

تشک بادی عقب خودرو ساینا یک محصول بسیار کاربردی برای استفاده های برای کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که ردیف عقب خودروی شما را به یک تخت خواب یک تکه بسیار راحت تبدیل خواهد کرد. این تشک بادی صندلی عقب دارای بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل به همراه روکش مخملی ضدتعریق بوده و به شما امکان استفاده های طولانی مدت را خواهد داد. بخش های زیرین و کفی تشک از پی وی سی وینیل بدون روکش جیر تشکیل شده اند تا خاصیت ضدآبی داشته باشند.

این تشک بادی ردیف عقب خودروی ساینا دارای پمپ باد فندکی دوکاره می باشد که به شما امکان باد کردن و خالی کردن تشک را خواهد داد. این پمپ دارای نازل های مختلفی نیز می باشد که به شما اجازه باد کردن بالش های تعبیه شده برای محصول و حتی سایر محصولات بادی را خواهد داد. همانطور که گفته شد این کالا دارای دو عدد بالش بادی بوده و همچنین در بسته بندی محصول یک بسته تعمیرات که شامل وصلیه و چسب مایع تعمیرات می باشد نیز دیده می شوند.

طول
۱۴۰ سانتی متر
عرض
۹۰ سانتی متر
ارتفاع
۴۳ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
۳ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...