قایق بادی

قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو مدل 68309

از {{model.count}}

intex boat excursion pro inflatable 2 person model 68309

تعداد
نوع
27,940,000
25,960,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

خرید قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس اکسکروشن پرو مدل ۶۸۳۰۹ از سری قایق بادی کایاک حرفه ای و قایق بادی دو نفره اینتکس همراه پارو، پمپ باد، برچسب تعمیرات. برای خرید قایق بادی 2 نفره اینتکس از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قایق بادی کایاک دو نفره اکسکروشن پرو اینتکس از یکی از حرفه ای ترین و با دوام ترین قایق بادی های مدل کایاک می باشد که توسط برند اینتکس تولید شده است، اینتکس قایق بادی های خود را در چندین نوع طراحی و تولید کرده است که کایاک یکی از انواع آنها می باشد که خود قایق کایاک در چندین مدل برای کاربرد های خاص از آماتور به حرفه ای طراحی و تولید شده است. قایق بادی کایاک اکسکروشن پرو یکی از بهترین های این مدل می باشد. این قایق مناسب برای استفاده دو نفر می باشد و با توجه به طراحی خاص خود مناسب برای استفاده در آب های خروشان، رودخانه ها، آب های پشت سد، دریا می باشد، با توجه به نوع طراحی قایق کایاک دو نفره اینتکس، شاهد سرعت و شتاب بالایی خواهیم بود و همچنین کنترل خوبی را در زمان استفاده قایق تجربه خواهیم کرد.

جنس بدنه ی این قایق بادی از وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و پارگی از خودش نشان میدهد و همچنین کاملا ضد حساسیت می باشد. این قایق بادی دارای دو عدد صندلی بادی قابل تنظیم می باشد و همچنین بر روی کف این قایق بادی دو عدد زیرپایی قابل تنظیم قرار گرفته شده است که می توانید در هنگام پارو زدن پای خود را بر روی آن قرار دهید، سرنشین جلو نیز می تواند برای بالا بردن ایمنی خود یک دسته نگهدارنده را برای خود نصب کند که در صورت پارو نزدن و برای حفظ تعادل خود از آن دسته استفاده کند.  بر روی بدنه ی این قایق بادی قلاب های ماهیگیری تعبیه شده است که به راحتی می توانید لنسر ماهیگیری خود را در این قسمت قرار دهید. در قسمت زیرین این قایق بادی اینتکس فلیپر هایی تعبیه شده است که برای جهت گیری و کنترل بهتر بر روی قایق می باشند که از جنس پلاستیک ساخته شده اند.

به همراه این قایق بادی یک جفت پارو کایاکی 218 سانتی متر که از آلومینیوم ساخته شده است قرار گرفته شده است و همچنین یک عدد پمپ باد دستی متوسط اینتکس، طناب نجات و برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی محصول قرار گرفته شده است شایان ذکر است که یک عدد کیف حمل نیز در کنار این قایق قرار گرفته شده است. ابعاد کلی این محصول برابر است با 384 سانتی متر به طول، 94 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 46 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای قایق بادی دو نفره کایاک می باشد، وزن کلی این قایق برابر با 17 کیلوگرم بوده و همچنین می تواند 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای خرید قایق بادی اینتکس و استعلام قیمت قایق بادی 2 نفره اینتکس از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به خرید کنید.

طول
384 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تحمل وزن
حداکثر 180 کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
17 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
یک جفت پارو
پمپ باد
صندلی بادی
طناب نجات
زیرپایی
دستگیره
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...