قایق بادی

قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی مدل 65049

از {{model.count}}

bestway 65049 four person inflatable boat

تعداد
نوع
96,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی، حرفه ای ترین قایق بادی تولید شده برای تفریحات آبی، ماهیگیری و حتی حمل بار بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کفی آلومینیومی با نشیمنگاه های قابل جدا شدن از جنس فایبرگلاس بوده و دارای خصوصیت هایی همچون اهرم نگهدارنده پارو، دستگیره های حمل، کیت نصب موتور و طناب نجات می باشد. قایق بادی حرفه ای جیمینی به دلیل تحمل وزن بسیار بالای خود می تواند وزن 6 نفر را نیز به راحتی تحمل کند.

قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی، بهترین و حرفه ای ترین قایق بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در رودخانه، دریا، دریاچه ها، سد و مرداب تولید شده است. این محصول در واقع قوی ترین متریال و طراحی را در میان انواع قایق بادی تولید شده داشته و از دارای تاییدیه گارد ساحلی آمریکا می باشد بنابراین مطمئن ترین و ایمن ترین گزینه موجود در بازار محصولات بادی ایران محسوب می شود. بدنه اصلی توسط چند دریچه هوا دابل لاک راه اندازی شده و از کف آلومینیومی روکش دار برخوردار است تا ایمنی لازم را در آب های خروشان نیز داشته باشد. روی بدنه اصلی اهرم های مخصوص نگهداری پارو و طناب نجات و از طرفی دستگیره های پلاستیکی جهت حمل قایق در حالت باد شده تعبیه شده است. با توجه به نوع طراحی قسمت عقب قایق بادی 4 نفره جمینی و داشتن کیت نصب موتور، می توانید موتور بنزینی تا 5 اسب بخار به قایق متصل کنید.

ابعاد قایق بادی حرفه ای جیمینی 4 نفره برابر با (طول: 330 سانتی متر، عرض: 162 سانتی متر، ارتفاع: 44 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 640 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. تحمل وزن این محصول نشان دهنده کیفیت بسیار بالای متریال و طراحی بدنه می باشد. دو نشیمنگاه از جنس فایبرگلاس با قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی برای این کالا در نظر گرفته شده تا محلی با ارتفاع بیشتر جهت نشستن ایجاد کند. برای قایق بادی 4 نفره بست وی یک جفت پارو آلومینیومی کاملا ضد زنگ و مقاوم با امکان کوچک شدن، یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت مکش باد و یک ساک حمل نیز در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی این محصول به شمار می رود.

جنس و متریال ساخت بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل سه لایه با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای بسیار ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. متریالی که در قسمت بیرونی خود یک نوار سیلیکونی داشته تا در صورت برخورد به چوب، سنگ و صخره به هیچ عنوان آسیبی نبیند. همانطور که اشاره کردیم قسمت کف یک لایه آلومینیومی روکش دار داشته تا فشار و ضربه های وارد شده توسط آب را دفع کند. گفتنی است که متریال قایق بادی جیمینی در کنار ضخامت بالای خود انعطاف مناسبی نیز داشته تا در ابعاد کمتری جمع شده و با توجه به وزن بسته بندی 51 کیلوگرمی خود توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. برای خرید قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی و همچنین از طریق واتس اپ فروشگاه و نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی مدل 65049 از سری قایق بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید و روانه بازار کرده است، قایق های این برند دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و در مدل های مختلفی تولید شده اند که هر کدام از این قایق ها دارای مزایای خاص و مناسب برای استفاده در شرایط های مختلف می باشد. قایق بادی جیمینی را می توان به عنوان یکی از بهترین قایق بادی های ساخته شده توسط این برند و یا در بین برند های دیگر یاد کرد که در ادامه در مورد این موضوع توضیحات دقیق تری را نسبت به شما ارائه خواهیم داد.

با توجه به اینکه این روزها تفریحات شکل دیگری به خود گرفته اند، قایق بادی نیز جز تفریحات بسیار مهیج و شاد می باشد که با خرید قایق بادی می توانید در آب های پشت سد، دریا و دریاچه، رودخانه و برکه قایق سواری کنید و یا برای ماهیگیری می توانید از قایق بادی استفاده کنید، قایق بادی نسبت به قایق های فایبرگلاس و قایق چوبی دارای یک سری مزیت است که اگر میخواهیم به اصلی ترین آن اشاره کنیم باید بگوییم که قایق بادی دارای قابلیت جا به جایی بسیار راحت است که در ادامه بیشتر راجع به این موضوع صحبت میکنیم.


ساختار کلی قایق بادی 4 نفره جیمینی بست وی

ساختار کلی این قایق همانطور که از اسم آن پیداست به صورت بادی می باشد که از طریق پمپ باد آن را باد کرده و از آن استفاده میکنیم. در نگاه اول کاملا شبیه به قایق های معمولی است اما با این تفاوت که از متریال مختلف و ساختاری متفاوت برخوردار است که این قایق را نسبت به بقیه قایق ها متمایز میکند. قایق بادی دارای وزن بسیار سبک نسبت به بقیه قایق ها می باشد و همچنین قابلیت جا به جایی بسیار آسانی دارد و همچنین ابعاد بسته بندی آن به گونه ای است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. بدنه اصلی قایق دارای چهار عدد دریچه باد است که ایمنی این قایق بادی را به صورت چشم گیری افزایش میدهد، که در صورت آسیب دیدگی یکی از محفظه های باد محفظه دیگر آن خالی نمی شود.کف قایق بادی نیز دارای دو دریچه باد مجزا است که این قسمت نیز دارای ایمنی بسیار بالایی است. بر روی بدنه اصلی قایق بادی محلی برای قرار دادن پارو تعبیه شده است که به کمک این قسمت به راحتی می توانید پارو بزنید.


متریال قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی مدل 65049

متریال به کار رفته در ساخت این قایق بادی از بهترین نوع آن می باشد، قایق بادی جیمینی دارای بالاترین مقاومت در بین قایق بادی ها است. بدنه اصلی این قایق بادی از پی وی سی ضخیم سه لایه ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی سه لایه این محصول در برابر فشار آب، آسیب دیدگی و با برخورد با اشیا بسیار مقاومت بالایی دارد. کف قایق بادی جیمینی از آلومینیومی ساخته شده است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در رودخانه، تند آب و دریا از این قایق بادی استفاده کنید. فایبرگلاس به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بسیار بالا و همچنین کیفیت ساخت بالایی دارد. بدنه قایق بادی جیمینی 4 نفره در صورت بروز هر گونه آسیب قابلیت تعمیر نیز دارد. به دلیل استفاده از متریال با مقاومت بالا می توانید بر روی این قایق بادی موتور بنزینی نیز نصب کنید. البته شایان ذکر است که کف فایبرگلاسی این قایق بادی چهار نفره جیمینی بست وی با یک روکش آلومینیوم پوشانده شده است که در صورت برخورد و ضربه هیچ گونه آسیبی به کف فایبرگلاسی وارد نمیکند.


ابعاد و وزن قایق بادی کف فایبرگلاس بست وی مدل جیمینی

ابعاد این قایق بادی به صورت باد شده برابر است با طول: 330 سانتی متر، عرض: 162 سانتی متر، ارتفاع: 44 سانتی متر که مناسب برای استفاده حداقل 4 نفر و حداکثر 6 نفر از این قایق بادی می باشد. تحمل وزن این قایق بادی چهار نفره بست وی معادل با 640 کیلوگرم است که به راحتی 4 الی 6 نفر میتواند از این قایق بادی استفاده کنند. بسته بندی این محصول نیز دارای ابعاد بسیار کوچکی است و در یک کیف می توانید آن را حمل کنید. وزن کلی این قایق بادی نیز برابر با 51 کیلوگرم است که نسبت به متریال و ابعاد وزنی مناسب برای و ایده آل برای قایق بادی می باشد. 


اقلام همراه قایق بادی بست وی 4 نفره

بست وی همراه این قایق بادی یک سری لوازم و اقلام مهم را قرار داده است که دیگر نیازی به خرید لوازم و اقلام همراه برای قایق بادی خود نیستید. بست وی در بسته بندی این قایق بادی یک عدد ساک حمل، یک جفت پارو آلومینیومی، طناب نجات، پمپ باد و همچنین ساک تعمیرات نیز قرار داده است، البته گفتنی است که برای استفاده از قایق بادی بهتر از جلیقه نجات استفاده کنید. پمپ باد قرار گرفته شده در بسته بندی این محصول دارای گیج است که کمک میکند تا قایق را به درستی باد کنید. 


خرید قایق بادی جیمینی 4 نفره بست وی مدل 65049

برای خرید و قیمت قایق بادی جیمینی 4 نفره می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند شایان ذکر است که مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد. همچنین تعمیرات انواع محصولات بادی را می توانید در مستر اینتکس انجام دهید. 

طول
۳۳۰ سانتی متر
عرض
۱۶۲ سانتی متر
ارتفاع
۴۴ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۶۴۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
دارد
وزن
۵۱ کیلوگرم
اقلام همراه
کیت تعمیرات
ساک حمل
پاروی آلومینیومی
سایر ویژگی ها
دارای کف آلومینیومی
ساک مخصوص حمل وسایل
طناب نجات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...